یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رئیس جمهور

حوزه/ رئیس جمهور در پیامی ارتحال آیت ‏الله نمازی را به حوزه‌های علمیه، مجلس خبرگان رهبری، بیت مکرم، شاگردان و علاقه مندان آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر سید ابراهیم رئیسی با تسلیت ارتحال آیت ‏الله عبدالنبی نمازی تصریح کرد: این روحانی مجاهد و انقلابی که از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود، در کنار ترویج و تبیین معارف اسلامی و تربیت طلاب و شاگردان، با قبول مسئولیت ‏های مختلف قضایی، سیاسی و فرهنگی، خدمات ماندگاری از خود برجا گذاشت که یقینا توشه‏ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم پارسا، حضرت آیت‏الله عبدالنبی نمازی «رحمت الله‌ علیه»، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و انده خاطر شد.

این روحانی مجاهد و انقلابی که از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود، پس از کسب فیض از محضر اساتید بزرگ حوزه‏های علمیه نجف اشرف و قم، درکنار ترویج و تبیین معارف اسلامی و تربیت طلاب و شاگردان، با قبول مسئولیت‏های مختلف قضایی، سیاسی و فرهنگی از جمله دادستانی کل کشور، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه کاشان، خدمات ماندگاری از خود برجا گذاشت که یقینا توشه‏ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

اینجانب ضایعة فقدان این عالم وارسته را به حوزه‏های علمیه، مجلس خبرگان رهبری، شاگردان، علاقه‌مندان به ‏ویژه بیت مکرم و سایر بازماندگان آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و هم‏نشینی با ائمه اطهار علیه السلام را مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha