پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویری از مرحوم آیت الله نمازی در دوران نمایندگی ولی فقیه در منطقه کاشان

حوزه/ در پی ارتحال آیت الله عبدالنبی نمازی فردا سه‌شنبه در استان بوشهر عزای عمومی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در پی ارتحال آیت الله عبدالنبی نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فردا سه‌شنبه در استان بوشهر عزای عمومی اعلام شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اعلام این خبر گفت: آیت الله نمازی نگاه بسیار ویژه‌ای به استان بوشهر داشت و مکرراً پیگیر مسائل استان بود. آیت الله نمازی خود را هزینه انقلاب کرد. این موضوع یک درس بزرگ برای ما است که همانند بزرگان باید خود را هزینه آرمانها و انقلابمان کنیم.

آیت الله عبدالنبی نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده سابق ولی فقیه در کاشان پس از یک دوره بیماری، امروز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ در منزلش دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

وی در سال‌ ۱۳۲۷ در شهر بوشهر به‌ دنیا آمد. پدرش‌ مرحوم‌ حجت الاسلام‌ حاج‌ شیخ‌ احمد نمازی‌ فرزند آیت الله‌ حاج‌ شیخ‌ حسین‌ نمازی‌ دشتی‌ بود. مادرش‌ نیز دختر مرحوم‌ شیخ‌ عباس‌ از روحانیان‌ استان‌ بوشهر بود. پدر آیت الله‌ نمازی‌ برای‌ تبلیغ‌ به‌ آبادان‌ هجرت‌ کرد و خانواده‌ را نیز به‌ همراه‌ برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha