شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فعالیت تبلیغی طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اروند کنار در اعتکاف

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اروند کنار با اشاره به اینکه در مراسم معنوی اعتکاف بیش از ۳۰۰ نفر در بخش خواهران حضور داشتند، گفت: در بخش محتوایی و حضور مبلغین بیش از ۲۵ نفر از طلاب، اساتید و فعالان فرهنگی فعال بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم معنوی اعتکاف ماه مبارک رجب در سه شهر اروند کنار، منیوحی و چویبده توسط مدیر و کادر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اروندکنار برگزار شد.

بنا به گفته خانم حمیداوی مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اروند کنار در این مراسم معنوی بیش از ۳۰۰ نفر در بخش خواهران حضور داشتند که چهار مسجد حجه ابن الحسن(ععج) در اروند کنار و حضرت صاحب الزمان(عج) در منیوحی و دو مسجد دیگر در چویبده به ارائه تسهیلات معنوی، و فرهنگی به معتکفین پرداختند.

خانم حمیداوی ادامه داد: در بخش محتوایی و حضور مبلغین بیش از ۲۵ نفر از طلاب، اساتید، معلمین و فعالان فرهنگی در مساجد میزبان معتکفین حضور داشتند و برنامه هایی همچون استقبال با قرآن و جشن میلاد مولی الموحدین علی(علیه السلام)،آموزش احکام اعتکاف، محفل انس با قرآن، برگزاری نشست هاو حلقه های معرفتی و روشنفکری و مهدویت برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه اروند کنار افزود: برگزاری مسابقات و اهدای جوایز، سخنرانی با موضوع های متفاوت از جمله بحث حجاب و عفاف، خوش اخلاقی و اهمیت اعتکاف، بحث مهم انتخابات، برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع حجاب، برگزاری نماز به جماعت، خواندن دعای کمیل، مداحی در روز وفات حضرت زینب سلام الله علیها، خواندن سرود توسط دانش اموزان متوسطه اول و دوم، سفره های صلواتی و اعمال ام داوود، خاطره نویسی از سه روز اعتکاف، مراسم اختتامیه و وداع، اهدای بسته های فرهنگی و تبلیغی نیز دیگر برنامه ها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha