دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه انقلاب بروجرد، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی اخلاقی، فرهنگی و همه‌ جانبه است که با استقلال و خودکفایی خود در همه زمینه‌ها برای مردم برکات فراوانی داشته است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز با پیشرفت در همه زمینه‌ها به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است، گفت: امروز موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است و همین عامل، عصبانیت و خشم آنان را نسبت به ایران اسلامی دوچندان کرده است.

امام جمعه بروجرد افزود: قبل از انقلاب پزشکان هندی و پاکستانی در ایران مشغول کار بودند ولی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امروز پزشکان توانمندی در کشور فارغ‌التحصیل شده و به مردم ایران اسلامی خدمات پزشکی گوناگون ارائه می‌دهند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ایران در عرصه موشکی، پزشکی، علمی و هسته‌ای هم به موفقیت‌های چشمگیر و خیره کننده‌ای دست یافته است، خاطرنشان کرد: جوانان ایران با وجود تحریم‌های دشمن با تلاش و کوشش در عرصه‌های گوناگون حماسه می‌آفرینند و روز به روز ایران به مرز خودکفایی نزدیک‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید با کسب علم و دانش در راه اعتلای روزافزون ایران اسلامی تلاش و همتی والا داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha