پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
افروغ

حوزه/ افروغ گفت: آزادی انقلاب برای ما حامل پیام عدم نیاز وابستگی به بیگانگان بود و امروزه با قدرت به این اصل پایبند هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر امروز با حضور در جشن دهه فجر هنرستان هنرهای زیبای فاطمیه و نواختن زنگ انقلاب خطاب به هنرجویان گفت: اصلی که امروز باعث شده است تا بتوانیم به تاریخ انقلاب اسلامی افتخار کنیم،به اهتزاز در آوردن پرچم آزادی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: یکی از اصلی ترین شعار های انقلاب و نهضت اسلامی آزادی است و ما باید پرچم آن را برافراشته تر از دیروزها نگاه داریم.

افروغ گفت: آزادی انقلاب برای ما حامل پیام عدم نیاز وابستگی به بیگانگان بود و امروزه با قدرت به این اصل پایبند هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: اصلی ترین و تنها پیام ما به عنوان میراث دار این سرزمین دفاع از آزادی است و باید افتخار کرد به سرزمینی که نام بزرگ و غرور آفرینش بر پیشانی جهان معاصر نوشته شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، مساجد همیشه مملو از موسیقی و سرود های آزادی بخش انقلاب بوده اند و فعالیت های فرهنگی موفق نتیجه خروجی پربار مساجد است.

مریم سعیدی مدیر هنرستان هنرهای زیبای فاطمیه نیز افزود: امام خمینی (ره) یگانه مردی بود که در زمان بازگشت وی به میهن بالغ بر ۳۳ کیلومتر جمعیت به استقبال ایشان رفتند و بیعت با ایشان را لبیک گفتند.

سعیدی ادامه داد: شخصیت امام خمینی (ره) به گونه ای بود که تمام سیاستمداران شرق و غرب را با انقلابی که در قلب خاورمیانه ایجاد کرده بود به حیرت انداخته بود و مردم دهکده نوفل لوشاتو ( کشور فرانسه) امام را به عنوان مسیح زمان معرفی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha