دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دهه فجر ماکو

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی با بیان این که اولین هدف دشمن مخدوش ساختن نقش رهبری در انقلاب است، گفت: عامل اصلی دوام انقلاب در تمامی برهه‌ها، رهبری بوده و لذا دشمن سعی می‌کند با توطئه و نیرنگ قدرت رهبری را در جامعه اسلامی کم رنگ نماید.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سید محمد هاشمی امروز در دیدار با مسئولین شهرستان ماکو، ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: از جمله‌ مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب وجود معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: هر چند نقشی که اتحاد، انسجام و همدلی مردم در پیروزی انقلاب ایفا نمود را نباید فراموش کنیم، اما اگر وجود یک رهبر دینی به مانند حضرت امام نبود، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید، وقتی حضرت امام(ره) در روز دوازدهم بهمن ماه سال ۵۷ به ایران اسلامی قدم می‌گذارند، فقط چند روز بعد از آن انقلاب به پیروزی می‌رسد.

وی با بیان این که اولین هدف دشمن مخدوش ساختن نقش رهبری در انقلاب است، اضافه کرد: عامل اصلی دوام انقلاب در تمامی برهه‌ها، رهبری بوده و لذا دشمن سعی می‌کند با توطئه و نیرنگ قدرت رهبری را در جامعه اسلامی کم رنگ نماید.

امام جمعه ماکو، تداوم انقلاب را حضور مردم در تمامی صحنه‌ها بیان کرد و یادآور شد: اگر امروز این انقلاب اسلامی جشن پیروزی ۴۵ ساله می‌گیرد، بعد از نقش رهبری، حضور مردم در صحنه انقلاب است که این مسیر را تداوم بخشیده است.

وی تصریح کرد: در بسیاری از کشورهایی مردم در مقابل استکبار و استبداد قیام کردند نبود یک رهبر دینی باعث شد تا انقلاب آنها از ناحیه‌ استکبار جهانی به انحراف کشیده شود، بنابراین به همین دلیل حضرت امام(ره) فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha