چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
غلامی

حوزه/ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان از اجرای ۷۲۰ برنامه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام احمد رضا غلامی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، با گرامیداشت این ایام اظهار داشت: شعار امسال «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» است و مردم با این شعار چهل‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.

وی افزود: تلاش می‌شود برنامه‌های ایام الله دهه فجر مردمی، با محتوا و باشکوه برگزار شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه تعداد ۲۷ کمیته ذیل ستاد دهه فجر استان و ۱۸ کمیته شهرستانی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: ۷۲۰ برنامه توسط کمیته بسیج و میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در مساجد استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام غلامی گفت: هر شب یک مدیر دستگاه‌های اجرایی استان در ایام الله دهه فجر در یکی از مساجد به بیان دستاوردها و برکات نظام جمهوری اسلامی خواهد پرداخت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: جشن‌های انقلاب اسلامی در ۴ هزار و ۵۰۰ مدرسه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: دیدار مدیران و مردم با نمایندگان ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، برگزاری رژه موتوری، مسابقات فرهنگی، جشن بادبادک‌ها ویژه کودکان، اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی در مناطق مختلف استان، برگزاری مسابقات ورزشی در شهرها و روستاهای لرستان و برپایی ۲۲ موکب در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان از جمله برنامه‌های محوری ایام الله دهه فجر می‌باشد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به دیدار مردم و مسئولان با نماینده ولی‌ فقیه در لرستان که فردا، ۱۲ بهمن در مدرسه کمالیه خرم‌آباد برگزار می‌شود، اظهار کرد: فردا صبح همچنین رژه موتوری از فرودگاه خرم‌آباد تا گلزار شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha