شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دلریش

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، بیست و نهمین دوره مسابقات قرآنی در حوزه روستایی و عشایری در مرحله استانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام بهنام دلریش امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد، با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در دهه فجر ۱۸ عنوان برنامه با ۳۰۰ برنامه جانبی توسط کمیته روستایی و عشایری استان در روستاها و مناطق محروم برگزار می‌شود.

وی افزود: شاخص‌ترین برنامه امسال، برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآنی در حوزه روستایی و عشایری در مرحله استانی در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن، قرائت و ترتیل است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: علاوه بر آن پویش جمعیت و پویش پیشرفت از زبان مناطق روستایی و عشایری برگزار شده و طی آن دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه کشاورزی از زبان خود روستاییان تبیین می‌شود.

حجت‌الاسلام دلریش خاطرنشان کرد: از سوی دیگر نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین و همچنین آذین‌بندی محیطی، نواختن زنگ انقلاب در مناطق روستایی و عشایری و دیدار با خانواده شهدای روستایی و عشایری اجرا خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر آن برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی در حوزه روستایی و تجلیل از نخبگان علمی و فرهنگی نیز انجام می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha