یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/  نشست هم اندیشی کارکنان دانشگاه صنعتی ارومیه با  مدیرکل تبلیغات اسلامی  آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: در عالم قوانین و سنت هایی حاکم است و آن جمله سنت ها این است که انسانی که به فساد آلوده باشد قدرت مقاومت خود را در برابر ظلم و استکبار از دست می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی در نشست هم اندیشی کارمندان دانشگاه صنعتی ارومیه که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: تمامی رویدادها و اتفاقاتی که در بستر زندگی فردی و اجتماعی ما رخ می دهد بدون دلیل نیست. منتهی دلائل و علت ها یا مادی هستند یا فرا مادی، که شاید برخی علل و عوامل مادی و فرامادی هنوز کشف شده و یا نشده اند.

وی ادامه داد: آنچه که در زندگی ما رخ می دهد در بستر قوانینی است که خداوند متعال وضع کرده است، کشف این قوانین کمک میکند که از این سنت های الهی بهتر استفاده کرده و در مسیر رشد حرکت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در زندگی اجتماعی نیز همینطور است؛ انسان فاسد نمی تواند در برابر ظلم ایستادگی کند، این سنت الهی است اگر انسانی فاسد شود استقامت خود را از دست خواهد داد.

وی گفت: اگر در جامعه ای مردم پشت نهضت و رهبر جامعه خویش باشند آن کشور قدرتمند خواهد بود، تفاوتی هم نمی کند این کشور در مسیر الهی حرکت می کند یا در مسیر استکبار، اگر مردم همراه با رهبران آن جامعه باشند، به هدف خود خواهد رسید.

حجت الاسلام منصور امامی تصریح کرد: کشوری قدرتمند است که مردمش با هم اتحاد داشته باشند، این هم سنت الهی است که وقتی مردم باهم متحد شدند قدرت آن ها مضاعف می شوند.

وی ادامه داد: یک نمود از این اتحاد و حرکت جمعی شرکت در انتخابات است، هر فردی که در انتخابات شرکت کرده و از این حق قانونی خود استفاده کند، باعث قدرتمند شدن کشور خود می شود.

در پایان این مراسم نیز حاضرین نظرات خود را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha