شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست شورای وحدت اصولگرایان در شهرستان کهگیلویه برگزار شد

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه و جامعه روحانیون مبارز به عنوان بازوان امام در وقوع انقلاب نقش مؤثر داشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج ، نشست شورای وحدت اصولگرایان شامگاه شنبه ۱۴ بهمن در حالی برگزار شد که نامزدهای شرکت کننده به دعوت حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد به نتیجه نهایی نرسیدند و قرار شد ماحصل این هم اندیشی در یاسوج بررسی و اعلام شود.

دانشی نائب رئیس شورای وحدت در ابتدا به تبیین فلسفه تشکیل شورای وحدت و ساختار این شورا پرداخت و گفت که جامعه مدرسین حوزه علمیه و جامعه روحانیون مبارز به عنوان بازوان امام در وقوع انقلاب نقش مؤثر داشتند.

وی از جامعه روحانیت مبارز، احزاب و اقشار به سه رکن شورای وحدت نام برد و افزود: دنبال تحقق وحدت نیروهای شورا هستیم.

کسی که از مردم صداقت و وفای به عهد می خواهد خودش هم باید وفای به عهد کند

حجت‌الاسلام والمسلمین صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان حدیثی به نقل از امام باقر«ع» مطرح کرد که مضمون آن متناسب با تبلیغات انتخاباتی بود.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان گفت: شما کاندیداها آمدید در عرصه مهمی ورود کردید برای اینکه موفق شوید به مردم خدمت کنید.اگر وعده‌ها صادق باشد از مردم درخواست دارید که با شما صادقانه حرف بزنند، توقعاتشان در حد مقدور باشد، کسی که از مردم صداقت و وفای به عهد می خواهد خودش هم باید وفای به عهد کند.

وی از آنها خواست رضایت الهی را در حرکات و سکنات مورد توجه قرار دهند و ادامه داد: توجه به این نکات سلامت انتخابات را رقم می‌زند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha