دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ل

حوزه/ اختتامیه جشنواره مدرسه ای علامه حلی (ره)مدرسه النبی(ص) بندرعباس در نماز خانه این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اختتامیه جشنواره مدرسه ای علامه حلی (ره)مدرسه النبی(ص) بندرعباس با حضور حجت الاسلام خیراندیش معاونت پژوهش حوزه علمیه استان هرمزگان، حجت الاسلام سید مهدی لواسانی مدیریت مدرسه علمیه النبی بندرعباس،حجت الاسلام بابا زاده معاونت مدرسه و جمعی طلاب و اساتید در نماز خانه این مدرسه برگزار شد

همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام عباس خیراندیش معاونت پژوهش حوزه علمیه استان هرمزگان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن حلول دهه فجر اظهارداشت:یکی از بال های موفقیت طلبه تحقیق و پژوهش می باشد و خودمان عادت بدهیم به تحقیق و پژوهش و مطالعه و به راحتی از کنار مسائل عبور نکنیم یک جرقه در زمان خطور کرد آن موضوع را دنبال کنیم و به جواب مطلوب پی ببریم.

حجت الاسلام خیر اندیش در ادامه بیان داشت: تحقیق و پژوهش تکمیل کننده تحصیل آموزش است و آنچه لازم است تهذیب نفس است.

وی افزود: امام صادق فرمود: أَلْعِلْمُ نُورٌ یقْذِفُهُ اللّه فِی قَلْبِ مَنْ یشآء و این نور ،نور اهل بیت (ع) است و این نور شامل کسی می‌ شود که کار تهذیب نفس انجام داده باشد.

اختتامیه جشنواره مدرسه ای علامه حلی مدرسه النبی(ص) بندرعباس

اختتامیه جشنواره مدرسه ای علامه حلی مدرسه النبی(ص) بندرعباس

همچنین برگزیدگان مرحله مدرسه ای جشنواره علامه حلی؛ آقایان محمد احمدی، محسن زارعی به ارائه کوتاه از مقاله خود پرداخته و در نهایت توسط حجج اسلام لواسانی ،خیراندیش ، عزیزی، بابازاده هدایای مورد تقدیر قرار گرفتند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام بابا زاده، معاون پژوهش مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس این دوره از جشنواره به پایان رسیده و برگزیدگان برای رقابت به مرحله ی استانی معرفی شدند.

مدیریت حوزه علمیه النبی(ص) بندرعباس نیز از زحمات اساتید و کارکنان این مدرسه علمیه در امر توجه به پژوهش و تولید علم قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha