شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سرتیپ عزیز نصیر زاده

حوزه/ امیر نصیرزاده گفت: امروز در نسل پنجم جنگ هستیم، دشمنان درجنگی شناختی سعی دارند بر مغزها تسلط پیدا کنند که مبارزان خط مقدم این جنگ روحانیون هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ عزیز نصیر زاده، در همایش سراسری روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، با استفاده از آیات قرآن کریم جبهه حق را شجره طیبه و جبهه باطل را شجره خبیثه خواند و اختلاف این دو جبهه را خداوند دانست که هرگز ،جبهه حق تا ابد از آن کوتاه نخواهد آمد.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: جمهوری اسلامی ایران ویژگی هایی مانند ماهیت ضد استکباری، موقعیت برتر ژئوپلیتیکی، حمایت از محور مقاومت و سیاست استقلال طلبی دارد که دشمنان ما را عصبانی و هراسان نموده است.

وی گفت: امروز در نسل پنجم جنگ هستیم،جنگی که میدان آن منازل مردم و اذهان مردم است، دشمنان در جنگی شناختی سعی دارند بر مغزها تسلط پیدا کنند که مبارزان خط مقدم این جنگ روحانیون هستند.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: دشمن در جنگ شناختی اول اذهان را بی ثبات می کند وقتی بی ثبات و متزلزل شد نفوذ می کند و هر چه خواست را در ذهن قرار می دهد.

وی با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از طلاب گفت: درس خواندن و تهذیب نفس، هدایت دینی مردم، هدایت سیاسی مردم و هدایت عملی مردم انتظاراتی است که مقام معظم رهبری از طلاب دارند که در شرایط کنونی بسیار مهم و تعیین کننده است.

امیر نصیر زاده با اشاره به دشمنی های ۴۵ ساله مستکبران عالم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: دشمن بی وقفه به دشمنی خود ادامه می دهد و ما هم باید شبانه روزی و مجاهدانه در راه دفاع از آرمان ها و باورهای انقلاب عزیزمان تلاش کنیم.

وی افزود: دشمن با استحاله فرهنگی می خواهد حاکمیت اسلام را در کشور ما تضعیف کند و هدف اصلی دشمن جلوگیری از تاثیر دین در زندگی مردم است زیرا به خوبی می داند تا زمانی که دین اثر گذار باشد به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تبلیغ را تنها راه رسیدن به اهداف دین بیان کرد و افزود: تبلیغ به شرطی در جامعه تعادل ایجاد می کند که مردم را امیدوار و یأس را از بین ببرد.

وی در خاتمه با بیان چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات پیش رو تصریح کرد: همگی باید برای مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنی حقیقی و امن بودن انتخابات سعی و تلاش کنیم و با استفاده از زنجیره های قدرت خود که همانا قرآن،ا ئمه اطهار(ع) و شهدا هستند جامعه ای در تراز انقلاب اسلامی ایجاد نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha