دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: توقع مقام معظم رهبری از ما تاثیرگذاری است، اینکه بتوانیم با بصیرت و آگاهی بخشی خود گره های ذهنی مخاطبین را باز کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در همایش سراسری روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، با تبریک فجر معنویت که ماه رجب المرجب با آن اعیاد خجسته است و تقارن آن با فجر انقلاب اظهار داشت: در آستانه بزرگترین پدیده اجتماعی، طلوع خورشید اسلام و فصل نوین بشریت، اتصال زمین به آسمان یعنی مبعث رسول مکرم اسلام (ص) هستیم و انقلاب ما هم مشابهت زیادی با بعثت رسول اکرم (ص) دارد پیام انقلاب ما رهایی از ظلم و طاغوت است و ارزش پرچم ما به توحید آن است به نام مقدس خداوند است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه گفت: امام آمد و مردم را از قید بندگی از قید استعمار و ارباب رعیتی و هزاران زنجیر حقارت دیگر نجات داد و ما امروز وظیفه داریم میراث مقدس امام راحل عظیم الشأن را حفظ کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تصریح کرد: مقتدای ما می‌فرماید: «سرمایه روحانیت علم، تقوا، معرفت الهی، توسل و تضرع در برابر پروردگار است» پس ما باید در به دست آوردن این سرمایه های بی نظیر و حفظ آن با تزکیه نفس کوشا باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی تاکید کرد: توقع مقام معظم رهبری از ما تاثیرگذاری است، اینکه بتوانیم با حضور خودمان گره های ذهنی را باز کنیم و با روشنگری و بصیرت افزایی نا امیدی هایی که دشمن با خباثت خود در مردم ایجاد کرده است را از بین ببریم.

وی تاکید کرد: باید تبدیل به سازمانی محتوایی شویم و هرگز وقت با ارزش خود را صرف کارهای کم ارزش نکنیم و خود را در بند میز و جایگاه نکنیم بلکه با اقدامات محتوایی سعی در اثرگذاری واقعی داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه گفت: روحانی هر جا که هست باید نسبت به جامعه مرجعیت داشته باشد، برندگی روحانیون در عقیدتی سیاسی به این است که زی طلبگی و طلبه بودن را داشته باشند، طلبه ای می تواند اثر گذار باشد که با سبک زندگی خودش برای سایرین الگو و درس زندگی باشد آن زمان است که حرف او در دلها جای می گیرد.

وی با قدردانی از حمایت های مستمر فرمانده کل انتظامی کشور گفت: سردار رادان عمیقاً و با همه وجود به روحانیت اعتقاد دارند و ما باید پاسخ این اعتقاد و اعتماد را با انجام اقدامات معنوی و تربیتی اثر بخش بدهیم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی از همه روحانیون حاضر درخواست کرد: اجازه ندهید کارهایتان شما را از کسب علم بازدارد شرط پیشتازی علم است و همراه با کسب علم باید همواره رفتار و سلوکتان طلبگی باشد هرکاری که شما را از طلبگی باز می دارد رها کنید تا ان شاءالله با منش و مرام خود بتوانید دلها را تسخیر کرده و در آن اثر گذار باشید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان با تاکید بر مبحث مهم انتخابات بیان داشت : دشمنان به صورت پر حجم تبلیغ می‌کنند و به ناکارآمدی نظام فکر می‌کنند و تمام قوای شیطانی خود را به کار گرفته اند که به ملت القا کند نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است و انتخابات هیچ تأثیری بر زندگی شما نخواهد داشت پس می طلبد با این همه هجمه ها از سوی دشمن، مردم را بسیج کنید که برای شرکت در انتخابات حضور گسترده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha