شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید محمد رضا هاشمی

حوزه/ هاشمی گفت: مشارکت قوی و پرشور در پای صندوق های رای، لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، در مجمع طلاب، فضلا و روحانیون استان سمنان در قم که در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: مشارکت قوی و پرشور در پای صندوق های رای، لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

در این جلسه که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز حضور داشت، استاندار سمنان با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر افزود: خوشبختانه بواسطه تدین و ولایتمداری مردم استان سمنان، امروز کمترین دغدغه را در موضوع عفاف و حجاب داریم.

وی با اشاره به دستاوردهای استان در دو سال اخیر در بخش‌های مختلف از سفر به بیش از ۴۰۰ روستای استان و دیدار چهره به چهره با مردم در این مدت خبر داد و گفت: همانگونه که استان سمنان در قریب به ۴۰ شاخص، حائز رتبه‌های برتر و نخست کشور شده است، باید در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند نیز پیشرو و سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان با اشاره به نقش طلاب، فضلا و روحانیون استان در جهاد تبیین خاطرنشان کرد: بیان دستاوردها و اقدامات ارزنده دولت و نظام به امید آفرینی در جامعه و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رای منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha