شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بندرخمیر

حوزه/ سرهنگ حمید کمالی گفت:مردم ما برای رشد جامعه و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در این رویداد بزرگ و حماسی مشارکت می‌کنند و باری دیگر با حضور پرشور خود حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر شامگاه دوشنبه باحضور حجت الاسلام صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر ،سرهنگ پاسدار حمید کمالی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر خمیر در این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم همچنین پاسدار حمید کمالی از استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام به مهین اسلامی ضمن تبریک به مناسبت فرار رسیدن ایام دهه فجر، اظهار کرد: فرا رسیدن دهه فجر تنها برای برگزاری جشن و تکرار جشن نیست.

وی با اشاره به اینکه باید از اصل دهه فجر مراقبت شود، افزود: باید این کار بزرگی که توسط امام خمینی و مردم صورت گرفته تکثیر شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر خمیر با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب وحی است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار است و در نزد جهان مقتدر نشان داده شده است.

وی با اشاره به وجود مذاهب دربندر خمیر افزود: دشمن در هر زمان به دنبال تخریب و ضربه وارد کردن به چهره‌های مختلف اقوام و مذاهب کشور است اما اقوام و مذاهب با حضور خود در صحنه‌های مختلف شکست سختی به دشمن وارد کردند.

کمالی اظهار کرد: همان گونه که این مردم ۴۵ سال با تمام سختی‌ها پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستادند و از آرمان‌های خود دفاع کردند مسؤولان هم باید پای کار باشند و وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات و در پای صندوق‌های رأی زمینه ساز پیشرفت ایران اسلامی است، گفت: مردم ما برای رشد جامعه و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در این رویداد بزرگ و حماسی مشارکت می‌کنند و باری دیگر با حضور پرشور خود حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha