جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
فرماندار بوشهر

حوزه/ فرماندار بوشهر با تأکید بر اصل بی طرفی در انتخابات، گفت: تحت هیچ شرایطی عوامل و اعضای شعب نباید له یا علیه داوطلبی صحبت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای شهرستان بوشهر صبح امروز با حضور رحیمی فرماندار بوشهر، هیات اجرایی، نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای صبح امروز در سالن اجتماعات مرکز آموزشی انرژی اتمی بوشهر برگزار شد.

صالح رحیمی، فرماندار بوشهر در این جلسه گفت: دست اندرکاران انتخابات باید با تسلط کامل و آشنایی با قوانین و مقررات انتخابات در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر و مطلوب تر برگزار شدن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تلاش کنند.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: همه ما مسئولیت بسیار سنگینی داریم و به عنوان مجری انتخابات دخالتی در امور مربوط به نامزدها و در حمایت و یا ایجاد محدودیت برای آنان نخواهد داشت و در عین حال تمام امکانات خود را برای تحقق ۴ اصل مورد انتظار رهبر انقلاب (امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت) بکار خواهیم گرفت.

فرماندار بوشهر همچنین با تاکید بر اصل بی طرفی، عنوان کرد: تحت هیچ شرایطی عوامل و اعضای شعب نباید له یا علیه داوطلبی صحبت کنند.

تشریح اقدامات صورت گرفته ستاد انتخابات شهرستان توسط اعضاء، معرفی مسئولین اعضای ستاد هیئت اجرایی شهرستان، تبیین وظایف و قوانین مربوط به نمایندگان فرماندار به عنوان محور هماهنگ کننده و مجری در شعب اخذ رای و تاکید بر اهمیت اجرای انتخابات سالم، باشکوه و قانونمند از مهم ترین دستورکارهای این جلسه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha