دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام ستارزاده

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، روح تازه‌ای در کالبد جهان اسلام دمید و ما امروز مدیون شهدا هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام حسین ستارزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در جمع کارکنان این ناحیه گفت: هر خونی که برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر زمین ریخته شده، شجره طیبه انقلاب را آبیاری کرده و امروز باید خود را مدیون شهدا بدانیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) با اتکا و توکل به خداوند متعال قیام خود را آغاز و نظام شاهنشاهی و دیکتاتوری چندهزارساله ایران را تبدیل به نظام مردم سالاری دینی کرد که مردم سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) تصریح کرد: امام بزرگوار، ایمان، شجاعت، مقاومت در برابر ظالمان جهان و عزت را در مردم ایران نهادینه کرد و خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای، راه امام(ره) را با مقاومت و عزت مضاعف ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام ستارزاده خاطرنشان کرد: امروز رهبر انقلاب بار اصلی این کشور را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی به دوش می‌کشد و وظیفه اصلی ما جهاد تبیین در برابر هجمه های سنگین دشمن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha