یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رونمایی از شبکه تعاملی ابرار، سامانـه نبأ و نـشـریـه پـیـام امنـاء حوزه‌های خواهران

حوزه/ آئین رونمایی از شبکه تعاملی ابرار، سامانـه اطلاعـاتی واحدهـای حـوزوی و نـشـریـه پـیـام امنـاء به همت معاونت امور حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آئین رونمایی از شبکه تعاملی ابرار، سامانـه اطلاعـاتی واحدهـای حـوزوی و نـشـریـه پـیـام امنـاء همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به همت معاونت امور حوزه‌های علمیه خواهران در سالن شهید سلیمانی ستاد مرکز برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیر، معاونان، برخی مدیران کل، رؤسای مراکز و مدیران میانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

«شبکه تعاملی ابرار» یکی از برنامه هایی بود که در این مراسم رونمایی شد و این سامانه در راستای تحقق راهبردهای برنامه پنج‌ساله ایجاد شده است.

«سامانه بانک اطلاعاتی نبأ» دیگر برنامه ای بود که مورد رونمایی قرار گرفت و این سامانه بانک اطلاعات همه واحدهای علمی – تربیتی وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه است که اطلاعات مربوط به زمان تأسیس، موسس، اولین هیئت امناها، مجوز تأسیس، ویژگی‌های کالبدی، مقاطع و رشته‌های تحصیلی و امثال آن را در خود جای می‌دهد.

سومین برنامه ای که در این مراسم رونمایی شد «نشریه امناء» بود که این نشریه الکترونیکی ویژه هیئت‌های امنا حوزه‌های علمیه خواهران طراحی شده و می‌کوشد به منظور شناساندن جایگاه و فعالیت‌های هیئت‌های امنا و انتقال تجربیات و کامیابی‌های آنان به یکدیگر در قالب انجام مصاحبه‌ها و انعکاس اخبار فعالیت‌های آن‌ها، تجربه‌نگاری‌ها و ... اثرگذاری هیئت‌های امنا و خدمات آنان را نشان دهد.

رونمایی از شبکه تعاملی ابرار، سامانـه نبأ و نـشـریـه پـیـام امنـاء حوزه‌های خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha