چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
خطاط

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خطاط گفت: چون در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستیم برای افزایش درصد حضور مردم در انتخابات وظیفه ای خاصی داشته و باید مردم را نسبت به تاثیر حضور در انتخابات آگاه کنیم و حساسیت دشمن نسبت به انتخابات را منعکس کنیم

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالامیر خطاط صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت امام کاظم(ع) و با گرامیداشت ایان دهه فجر انقلاب اسلامی، پیرامون رسالت طلاب و روحانیون در تبیین مسائل انقلاب و اهمیت مشارکت در انتخابات برای مردم، اظهار داشت:در دهه مبارک فجر علاوه بر همه اقشار مردم بر اساس تعبیر «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسئولٌ عَنْ رَعِیتِهِ»طلاب وروحانیون به جهت در اختیار داشتن تریبون از رسالت سنگینی برخوردار هستند، لذا نسبت به آگاه سازی و تبیین مسائل انقلاب و رسالت ها و دستاوردهای انقلاب وظیفه بیشتری داشته اند.

وی تاکید کرد: طلاب و روحانیون باید در ایام دهه مبارک فجر به اندازه شعاع وجودی خودشان نسبت به تبیین موضوعات انقلاب و انجام دستور و فرمایشات مقام معظم رهبری اقدام کنند.

حجت الاسلام خطاط افزود: چون در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستیم برای افزایش درصد حضور مردم در انتخابات وظیفه ای خاصی داشته و باید مردم را نسبت به تاثیر حضور در انتخابات آگاه کنیم و حساسیت دشمن نسبت به انتخابات را منعکس کنیم که انشاءالله موجب ناامیدی آنها و سرفرازی اسلام ومسلمین بشود.

حجت الاسلام و المسلمین خطاط با اعلام برنامه اعزام مبلغ در ایام دهه مبارک فجر توسط حوزه علمیه اصفهان، افزود: نسبت به اعزام مبلغ در ایام الله دهه فجر افرادی را که صلاحیت اعزام تبلیغی دارند، با هماهنگی معاونت آموزش حوزه علمیه اصفهان اقدام ورزیده شود.

وی عنوان کرد:امیدواریم در این مرحله حساس از انقلاب بتوانیم رسالت خود را به خوبی انجام دهیم و ان شاءالله نتیجه این انتخابات مثل گذشته موجب آبرومندی انقلاب اسلامی و باعث ناامیدی و یاس دشمنان انقلاب خاصه اسرائیل و امریکا شود.

گفتنی است در پایان جلسه به مدیران مدارس علمیه سراسر استان ابلاغ شد تا رسیدن ایام انتخابات با همکاری و هماهنگی معاونت آموزش و معاونت تهذیب، جلسات فوق العاده بینشی و بصیرتی در مدارس علمیه برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha