شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست

حوزه/ امام جمعه نورآباد، گفت: پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی امام جمعه نورآباد عصر امروز در نشست بصیرتی با طلاب و اساتید مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم(عج) شهرستان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ما می‌باشد که گذشته را از آینده جدا کرده است.

وی افزود: تمام تلاش و توطئه‌های استکبار برای بازگشت ایران به تاریخ قبل از انقلاب اسلامی است.

امام جمعه نورآباد، با بیان اینکه پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، اظهار کرد: امروز جوانان دانشمند ایران اسلامی با لطف الهی و تلاش شبانه روزی در همه عرصه‌ها زمینه پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا رقم زده‌اند که این تلاش‌ها از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام خانی خاطرنشان کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای آحاد مردم به‌ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو شود.

وی با اشاره با اهمیت انتخابات پیش‌رو، یادآور شد: طلاب و مبلغان باید با تبلیغ مستمر زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم آورند.

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه مردم بابصیرت ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در انتخابات برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات این نظام اضافه خواهند کرد، گفت: مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی با حضور پر شور خود در انتخابات بار دیگر توطئه و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha