دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همایش سران عشایر و بزرگان طوایف شهرستان هندیجان باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تأکید کرد: مردم از برخی مسئولان گله مند هستند اما پشت به انقلاب اسلامی نمی کنند و ثابت می‌کنند که پای کار آن خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، همایش سران عشایر و بزرگان طوایف شهرستان هندیجان همزمان با ایام الله دهه فجر باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

در این همایش، ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت شد و در ادامه فرماندار و امام جمعه شهرستان هندیجان به سخنرانی پرداختند. در ادامه نیز بنا به پیشنهاد نماینده ولی فقیه در خوزستان، تعدادی از بزرگان و سران و دغدغه مندان شهرستان به بیان مطالبات و درخواست های مردمی پرداختند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به ائمه جمعه مطالبه جدی دارند که در میان مردم حضور پیدا کرده و دغدغه های آنها را بشنوند و در حد توان پیگیری شود.

امام جمعه اهواز تأکیدکرد: دو ماه رجب و شعبان و بیست روز نخست ماه مبارک رمضان، همگی مقدمه برای راهیابی به شب های قدر هستند. قله و نقطه اوج پرواز انسان، شب های قدر است و بایستی از ابتدای ماه رجب خودمان را برای این شب ها آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس اسلامی ۴۵ سال پیش در همین روزها به پیروزی رسید، افزود: استکبار جهانی فکر می کرد که این نظام تا چند هفته، چند ماه و یا بعد چند سال فرو می پاشد اما الان از رو رفته اند. در ۴۵ سالگی انقلاب قرار داریم و با همه فشارها و سختی ها مردم در صحنه حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تأکید کرد: مردم از برخی از مسئولان گله مند هستند اما پشت به انقلاب اسلامی نمی کنند و ثابت می‌کنند که پای کار آن خواهند بود. معنای اینکه مردم در انتخابات شرکت می کنند این نیست که از مسئولان راضی هستند بلکه حساب مسئولان از انقلاب را جدا می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: حدود دو سوم خاک کشور در یک جنگ از دست رفت، اما در هشت سال جنگ تحمیلی و ایستادن چندین کشور نظامی در برابر ایران اسلامی اما یک وجب از این کشور نیز داده نشد.

امام جمعه اهواز افزود: استکبار جهانی گفت که بشار اسد باید برود اما ایران اسلامی ایستاد. در یمن چنین نقشه ای داشتند اما باز هم ایران ایستاد. الان هم در غزه بیش از ۴۰ روز جنگ است اما چون درس مقاومت را از ایران اسلامی یاد گرفته اند همچنان پا برجاست و دشمن شکست خورده است.

وی تصریح کرد: انتخابات به معنای حضور مردم در صحنه است‌. همانگونه که انسان یک فریضه الهی را اول وقت به جا می آورد، رأی دادن ‌نیز باید اول وقت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: برخی می‌پرسند در انتخابات شرکت کنیم یا نه؟ به چه کسی رأی بدهیم؟ به ایرانی رأی بدهید که قطب پزشکی خاورمیانه است. به ایرانی رأی بدهیم که نامش در فهرست ۵۰ کشور پرسرطان وجود ندارد. به ایرانی رأی بدهیم که دومین ارتش قدرتمند سایبری جهان را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha