شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ل

حوزه /همایش حماسه سران قبایل و طوایف و علما در حوزه غرب شهرستان بندر جاسک باحضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در روستای گتان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، شب گذشته همایش حماسه سران قبایل و طوایف و علما در حوزه غرب شهرستان بندر جاسک باحضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در روستای گتان برگزار شد.

سردارسالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی در تمام زمینه ها رشد چشمگیری داشته است و در بعضی عرصه ها اصلا قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست مانند پیشرفت های علمی و پزشکی، در هرمزگان پزشک هندی و بنگلادشی بود و به زبان فارسی هم آشنایی نداشتند ولی مردم از سر ناچاری به اینها مراجعه می‌کردند.

وی در ادامه بیان داشت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در قبایل ، قومیت ها و مذاهب است و باید مواظب وحدت باشیم و روز به روز وحدت بیشتری داشته باشیم.

سردار سالاری حضور مردم در انتخابات تاکید کرد و بیان داشت :باید همه با حضور خودمان در پای صندوق رای و انتخاب اصلح از نظام و انقلاب خود دفاع کنیم و باعث ناامیدی دشمنان شویم.

در پایان این برنامه از پدر شهید بیلفت تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha