شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار احمدرضا رادان

حوزه/ فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به شهادت یکی از افسران ارشد زحمت کش و جانفدا که در روزهای اخیر در استان فارس به خیل عظیم یاران شهیدش پیوست، گفت : همواره در شهادت بر روی دلیرمردان و سبزپوشان انتظامی کشور باز است و این سند افتخاری برای فراجا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار احمد رضا رادان، در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، مردم استان سمنان را متدین، مذهبی و ولایتمدار توصیف کرد و ابراز داشت : توفیق بزرگی شد که امروز در خدمت مردم با بصیرت این استان هستیم و امیدواریم خدمات پلیس، باعث خیر و برکت برای مردم این استان باشد .

سردار رادان با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در استان، اظهار داشت: استان پهناور سمنان نسبت به استان های هم تراز خود، در همه زمینه ها پایدار ارزیابی شده و با توجه به پیمایش گسترده رفت و آمدی که در جاده های این استان به ویژه در حوزه پلیس راه برقرار است، کاهش خیلی خوبی در پیشگیری از سوانح رانندگی داشتیم .

وی، استان سمنان را در حوزه پیشگیری و مقابله با سرقت، یکی از استان های موفق و پیشرو عنوان کرد و افزود: با توجه به برنامه های عملیاتی پلیس و طرح کنترل الکترونیکی مجرمان به صورت آزمایشی در بعضی از استان ها اجرایی خواهد شد.

سردار رادان با تاکید بر دغدغه ساخت منازل سازمانی برای کارکنان، تاکید کرد : یکی از برنامه های ما راه اندازی طرح نهضت ۱۰۰ هزار منزل سازمانی در کل کشور است که در این استان اقدامات خیلی خوبی در این زمینه انجام شده و با توجه به اجرای این طرح، به نظر می رسد در سال آتی جهش بسیار چشمگیری در استان سمنان داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به شهادت یکی از افسران ارشد زحمت کش و جان فدا، که روزهای اخیر در استان فارس به خیل عظیم یاران شهیدش پیوست، گفت: همواره در شهادت بر روی دلیرمردان و سبزپوشان انتظامی کشور باز است و این سند افتخاری برای فراجا خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha