یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
برگزاری همایش "فجر نبوی" در مدرسه علمیه خواهران بندرامام خمینی(ره)

حوزه/ همایش فجر نبوی همزمان با ایام الله دهه فجر و در آستانه سالروز بعثت پیامبراکرم(ص) باحضور مسئولان شهرستانی در مدرسه علمیه خواهران بندرامام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، همایش فجر نبوی همزمان با ایام الله دهه فجر و در آستانه سالروز بعثت پیامبراکرم(ص) باحضور مسئولان شهرستانی در مدرسه علمیه خواهران بندرامام خمینی(ره) برگزار شد.

در این همایش، حجت الاسلام تابش موسس و مسئول هیئت امناء به معرفی مدرسه علمیه و فعالیت های معاونت های مختلف آن، گزارشی را ارائه و خواستار پای کار آمدن دیگر مسئولان شد.

همچنین حجت الاسلام عبادی امام جمعه بندر امام(ره) با اشاره به ایام الله دهه فجر و ضرورت گرامیداشت هرچه باشکوه آن، گفت: در انتخابات نظارت عمومی از آن مردم هست و باید صیانت لازم را از آرا داشته باشند.

امام جمعه بندر امام(ره) عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر بزرگ‌ترین وظیفه اجتماعی است که بر دوش همه ماست. منتهی امر به معروف و نهی از منکر به گونه‌ای تفسیر شده مثل اینکه امر به معروف و نهی از منکر در خیابان است و آن هم برای بدحجابان.

وی ادامه داد: امر به معروف یعنی امر به عمل صالح، معروف یعنی آنچه شناخته شده و شایسته در میان مردم است. نهی از منکر یعنی ایستادگی و مقاومت در برابر آنچه به ضرر مردم و جامعه است.

حجت الاسلام عبادی گفت: امروز نظارت مردم بر کار دولت و نقد سازنده آنها و حمایت در مواردی که دولت در مسیر درست حرکت می کند، بزرگ‌ترین معروف است. روزنامه‌ها، سایت‌ها و تریبون‌ها باید آمر به معروف باشند.

در این همایش، امام جمعه، شخصیت های حوزوی خواهران و برادران، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی فعالان فرهنگی و دینی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha