دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی

حوزه / قاسمی‌فرزاد گفت: رژیم منحوس پهلوی امیدوار بود ارتش را در مقابل مردم قرار دهد تا قیام انقلابی ملت را سرکوب کند، اما بدنه‌ جامعه و ارتشِ معتقد، ارزشی و قرآنی بود و با ارزش‌های ضددینی نظام منحوس طاغوت عجین نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در مراسم گرامیداشت روز نیروی‌هوایی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران در پایگاه شکاری شهید نوژه همدان، اظهار داشت: به فرموده‌ مقام معظم رهبری، اقدام پرسنل نیروی هوایی در روز نوزدهم بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ یک شتاب‌دهنده‌ بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: رژیم منحوس پهلوی امیدوار بود ارتش را در مقابل مردم قرار دهد تا قیام انقلابی ملت را سرکوب کند، اما بدنه‌ جامعه و ارتشِ معتقد، ارزشی و قرآنی بود و با ارزش‌های ضددینی نظام منحوس طاغوت عجین نشد.

استاندار همدان، با بیان اینکه اعلام همبستگی نیروی هوایی ارتش با حضرت‌ امام‌خمینی(ره) یک زلزله در درون رژیم منحوس پهلوی ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب‌اسلامی پرسنل نیروی هوایی حتی اجازه‌ تعمیر و مراقبت از ادوات نظامی را نداشتند، اما پس از انقلاب‌اسلامی دلاورمردان نیروی‌هوایی ارتش جمهوری اسلامی با مهندسی معکوس به تجهیزات نظامی که بهتر از مشابه خارجی است، دست پیدا کردند.

وی تصریح کرد: رژیم بعث عراق نسبت به رزمندگان به ویژه ارتشیان جان‌برکف نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران حقد و کینه داشت و لذا پس‌از تصویب قطعنامه با به شهادت رساندن رزمندگان منطقه‌ سوباشی این خقد و کینه را بیشتر نشان دادند.

قاسمی‌فرزاد، با تقدیر از رشادت‌ها و مجاهدت‌های پرسنل ارتش جمهوری اسلامی، ابراز کرد: افتخار ارتش و نیروی‌هوایی ما ایستادگی تا سرحد شهادت در برابر دشمنان و متجاوزان در عرصه دفاع از انقلاب، اسلام و کشور است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha