یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فراخوان مرتیل ترتیل خوانی

حوزه/ مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت (س) با هدف جذب و آماده‌سازی مرتلین کرسی ترتیل‌خوانی نوجوان، جوانان و حافظان قرآن کریم ویژه برادران در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵ فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت (س) با هدف جذب و آماده‌سازی مرتلین جهت کرسی ترتیل‌خوانی نوجوان، جوانان و حافظان قرآن کریم شرایط ثبت‌نام را در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵ اعلام کرد.

با توجه به استقبال، ظرفیت بالا و توانمندی نوجوانان، جوانان و حافظان قرآن کریم، پیش‌بینی شده است که در ماه مبارک رمضان، علاوه بر کرسی ترتیل‌خوانی اصلی، دو کرسی ترتیل‌خوانی ویژه «نوجوانان» و «جوانان و حافظان» برگزار شود.

شرایط سنی لازم برای ترتیل‌خوانی کرسی تلاوت نوجوانان ۹ تا ۱۶ سال و کرسی تلاوت جوانان ۱۷ تا ۲۴ سال می‌باشد و برای ثبت‌نام حافظان محدودیت سنی وجود ندارد.

فایل صوتی تلاوت ترتیل باید با انتخاب یکی از قطعات «از آیه ۵۱ احزاب تا آخر سبا»، «سوره نور»، «ابتدای سوره صاد تا آیه ۴۰ سوره زمر» و «سوره جاثیه و احقاف» و بدون افکت و با کیفیت مطلوب و به‌ صورت متصل و در یک نوبت ضبط شود و متقاضی در ابتدای خود را معرفی کرده و فایل را با عنوان نام و نام خانوادگی خود ذخیره کند.

افراد متقاضی حداکثر تا اول اسفندماه فرصت دارند ثبت‌نام خود را به همراه فایل صوتی خود کامل کرده و آن را به شماره ۰۹۹۱۰۳۲۸۰۲۷ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند و افرادی که فایل صوتی آنها توسط کارشناسان تأیید گردد، پس از قبولی در مصاحبه حضوری، به دوره آموزشی دعوت خواهند شد.

لازم به ذکر است، فقط افرادی که ساکن قم هستند می‌توانند برای ترتیل‌خوانی ماه مبارک رمضان در حرم مطهر بانوی کرامت ثبت‌نام کنند و از پذیرش افراد خارج از قم ممانعت به عمل خواهد آمد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی https://qhkarimeh.ir/n/Hk مراجعه و برای ثبت‌نام در ترتیل‌خوانی ماه مبارک رمضان روی لینک https://formafzar.com/form/8sy74 کلیک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha