یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه تبریز در دیدار با وزیر کشور به بیان مسائل و مشکلات ورزشی آذربایجان شرقی پرداخت و خواستار توجه به ورزش شهرستان‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان گفت: در بازدیدهایی که از شهرستان‌ها داشته‌ام اعلام شد که ۹ ورزشگاه در شهرستان‌های استان نیاز به تجهیز و بازسازی دارد .

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان باید توجه بیشتری به ورزش شهرستان‌های محروم داشته باشد تا جوانان این شهرستان‌ها از امکان ورزش کردن برخوردار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین به حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و حذف آن اشاره کرد و گفت: در بازی با قطر کمی بد آوردیم اما در بازی با ژاپن خوب بودیم که امیدواریم این مسئله از سوی وزارت ورزش و جوانان بررسی شود.

وی اظهار کرد: کارهای خوبی در این دوره از بازی‌ها از سوی وزارت ورزش انجام شد که قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به حضور حبیب ستوده نژاد به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: آقای ستوده نژاد یکی از مدیرانی است که بدون مخالفت حتی یک نفر به این سمت انتخاب و منصوب شد.

وی با بیان اینکه مقبولیت لازمه یک مدیر است، افزود: آقای ستودنژاد بیش از ۸۰ درصد در بین مردم استان مقبولیت دارند و این نعمتی برای استان است.

آمایش سرزمینی عدالت در توزیع امکانات ورزشی است

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار به طرح‌های وزارت ورزش و جوانان از جمله آزمایش سرزمینی و میزبانی شهرستان‌ها از رقابت‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: اجرای آزمایش سرزمینی عدالت در توضیح امکانات ورزشی را محقق می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی همچنین به طرح‌های نیمه تمام ورزشی اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها که به معضل و نماد کارآمدی برای دولت نظام و مسئولان تبدیل شده‌اند باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای اتمام این طرح‌ها از طریق واگذاری به بخش خصوصی و یا هر روش دیگر باید در اولویت ورزش و جوانان قرار گیرد و تا پایان دولت سیزدهم تعیین تکلیف شود.

حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار از وجود ۸۸ پروژه نیمه تمام در استان خبر داد و گفت: ۳۶ مورد از این پروژه‌ها قابل اتمام تا پایان دولت سیزدهم است.

ستوده نژاد همچنین به وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام اشاره کرد و گفت: چمن این ورزشگاه یکی از مطلوب‌ترین چمن‌های ورزشی موجود در کشور است و تنها مشکل آن شل بودن زیرسازی چمن است که به دلیل وجود سامانه گرمایشی در آن است.

وی افزود غلطک زدن چمن مشکل را حل نمی‌کند و اگر سیستم گرمایشی را خاموش کنیم چمن زرد خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha