پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
امام جمعه وحدتیه

حوزه/امام جمعه وحدتیه گفت: آمریکا در منطقه غرب آسیا دیگر قادر به ایجاد نظم مدنظر خود نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام ولی صمصامی امام جمعه وحدتیه در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه آمریکا در منطقه غرب آسیا دیگر قادر به ایجاد نظم مدنظر خود نیست گفت: آمریکا ادعا کرده در این حملات به ۸۵ هدف حمله شده است. دولت عراق اعلام کرد به‌ دنبال حمله آمریکا، ۱۶ شهروند عراقی به شهادت رسیده‌اند. رسانه‌های سوری نیز می‌گویند تهاجم به شرق این کشور ۱۰ شهید و ۱۸ زخمی برجای گذاشته است. اما اینکه چرا آمریکا در منطقه غرب آسیا دیگر قادر به ایجاد نظم مورد نظر خود نیست علتش این است که مقاومت در منطقه با مردم درهم تنیده شده است اگر گروه های مقاومت و مردم در غزه قابل تفکیک نیستند در دیگر بخش های منطقه نیز وضعیت به همین منوال است و بنابراین بمباران گروه های مقاومت در عراق و سوریه راه به جایی نخواهد برد.

امام جمعه وحدتیه اظهار داشت: اتفاقاً حملات آمریکا در منطقه باعث افزایش اتصال این کشور به قضایای غزه و جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی می شود و این موضوع لبه اقدامات جهادی علیه واشنگتن را بدست خود این کشور و تندتر می کند؛ در واقع آمریکا در حال کاشت و آبیاری بذر نفرت در منطقه است که در کوتاه مدت نیز گریبانگیر این کشور می شود.

وی به اهمیت شاهکار بزرگ وزارت اطلاعات در ضربه فرامرزی به موساد پرداخت و گفت: ضربه اخیر وزارت اطلاعات به نوعی بزرگ‌ترین یا حداقل از بزرگ‌ترین ضرباتی است که سازمان موساد در حوزه لو رفتن هویت جاسوسانش تاکنون خورده است. آنطور که از این بیانیه به دست می آید وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در حال بهره برداری از این اطلاعات است.

حجت الاسلام صمصامی گفت: نحوه ضربه زدن وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران برای طرف مقابل هنوز قابل شناسایی نیست و این نکته لطف این مطلب است. ایران علاوه بر بدست آوردن یافته های اطلاعاتی و امنیتی، اینک از مهمترین تأسیسات پنهان نظامی، کارخانجات تسلیحاتی و صنایع راهبردی غیر نظامی رژیم صهیونیستی هم اطلاعات ویژه در اختیار دارد که باعث می شود ایران محاسبات راهبردی دقیق تر از قبل درباره این رژیم داشته باشد.

وی افزود: در بخش مهمی از روش کسب اطلاعات دریافتی از اماکن نظامی راهبردی پنهان و تأسیسات راهبردی غیر نظامی رژیم صهیونیستی، از عوامل انسانی همکار در سرزمین‌های اشغالی استفاده شده و وزارت اطلاعات همچنان نیز توانسته، هویت آنها را پنهان نگاه دارد که این هم از شاهکارهای این سربازان گمنام امام زمان (عج) است. در این بیانیه با هوشمندی، میزان اطلاعاتی را که از رژیم صهیونیستی و بخصوص از اماکن محرمانه این رژیم کسب کرده در ابهام قرار داده است.

حجت الاسلام صمصامی ابراز داشت: اما در کنار اقدام بزرگ جهانی که وزارت اطلاعات در شناسایی جاسوسان موساد در سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا انجام داده، معادلات جدیدی را نیز بین خود و برخی سرویس‌های امنیتی دنیا ایجاد کرده است که این معامله امنیتی امتیازات خوبی را در اختیار کشورمان می گذارد از جمله برگرداندن سران برخی جریان ها. خبر خوب دیگری که لا به لای بیانیه وزارت اطلاعات می‌توان دریافت کرد این است که برخی از همکاران موساد در تور وزارت اطلاعات قرار دارند ولی به دلایل امنیتی زمان دستگیری آن‌ها فرا نرسیده است.

امام جمعه وحدتیه ادامه داد: نکته ای که از این بیانیه بدست می آید این است که خیلی از اراذل و اوباش در داخل ایران آلت دست موساد هستند. تاییدی که دیگر سرویس‌های امنیتی بر صحت اطلاعات جاسوسان موساد زدند و دستگیری‌ها و برخوردهایی که در روزهای اخیر در کشورهای مختلف صورت گرفته، نشان می‌دهد که وزارت اطلاعات چقدر دقیق و درست عمل کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha