شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
۲۲ بهمن

حوزه/سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُریدُونَ أَنْ یُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ یَأْبَی اللَّهُ إِلاَّ أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُون‏ (التوبة : ۳۲)

چهل و پنجمین فجر انقلاب هم دمید و شجره طیبه انقلاب اسلامی، هنوز با صلابت و استوار، ایستاده و انقلاب برگرفته از معارف بعثت پیام آور رحمت صلی الله و علیه و آله و سلم ملجأ و الهام بخش همه جان های به ستوه آمده از غل و زنجیرهای اسارت گردیده است.

امروز چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که دوقطبی های جاری در نظام‌های بین المللی در هم شکسته شده و گفتمان مقاومت که تا دیروز در لابه‌لای معارف اسلام ناب و در کنج کتابخانه ها مدفون بود به برکت مجاهدت عالمانی بیدار و بصیر، در عرصه و میدان خود می‌نماید و با فریادی رسا، در همه میدان ها با فریاد «هل من مبارز؟ » سلطه استکبار را به چالش کشیده و گردنه های سخت و پیچیده تاریخ را به سرعت می پیماید.

چهل پنج سال از دمیدن نخستین فجر انقلاب می گذرد و اینک انقلاب ما، چون همیشه، با صلابت و اقتدار و با سرعتی شگفت در برابر چشمان مبهوت و خیره عالمیان، در اوج تحریم‌های ظالمانه، سوار بر مَرکَب ایمان، در مسیر تعالی خود در گوشه گوشه دنیا و خارج از مرزهای ایران، تا اوج قله ها به پیش می رود و میدان ایمان و عمل را به تسخیر درآورده و با باور تعالیمی چون آیه شریفه : «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُم‏ (محمد : ۷)» دست نصرت پروردگار را در دست خود می فشارد و گاه و بیگاه با چشمان خود این نصرت را در عرصه های علم و عمل و صحنه های جهاد و دفاع می بیند.

شکر این نعمت بزرگ را که به برکت قیام عالمی عامل و عصاره همه فضائل حوزه های علمیه امام خمینی کبیر قدس سره و نثار خون های پر شمار شهیدانی شاهد به بار نشست و به مجاهدت خلف صالح او امام خامنه ای عزیز مدظله العالی مسیر تعالی خود را می پیماید را نمی توان به سادگی به جای آورد و این خود مجاهدتی افزون در میدان جهاد فرهنگی و اقتصادی و سیاسی و ... حماسه سازی برای حضور در عرصه های نیاز را می طلبد.

امروز گاه آن است که ما، فرد فرد امت بیدار و همیشه در صحنه چون همیشه، به شکرانه چهل و پنج سال ایستادگی در همه طوفان ها و خم به ابرو نیاوردن در همه سختی ها، دوباره به میدان آییم و با صاحب حقیقی این انقلاب، بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء عهدی دوباره بندیم و پوزه استکبار را بار دیگر به خاک مالیم و گردن گردن کشان را در هم شکنیم.

امروز گاه آن است که به حکم «إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوص‏ (الصف : ۴)» امتی مورد رضا و محبت پروردگار شویم و شانه به شانه هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش روی ۱۱ اسفند، حماسه ای دیگر بسراییم؛ ان شاء الله.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha