دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اسماعیل نیا

حوزه/مردم و مسئولان وظیفه دارند نسبت به رفع مشکلات مساجد و خانه های عالم اقدام فوری نمایند تا زمینه اجرای برنامه های دینی قرآنی در ماه مبارک رمضان بیشتر فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان به ریاست حجت الاسلام اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان ، فرماندار و سایر اعضای شورا برگزار گردید.

در این مراسم حجت‌الاسلام اسماعیل نیا ضمن تاکید بر حضور مردم شریف در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ماه و پیگیری و زمینه‌سازی انجام امر به معروف و نهی از منکر خصوصاً نسبت به بی حجابی در بین برخی از گردشگران ،پیرامون وضعیت مساجد و برنامه‌های فرهنگی قرآنی ماه رمضان در مساجد بحث و تبادل نظر گردید.

حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت:مردم و مسئولان وظیفه دارند نسبت به رفع مشکلات مساجد و خانه های عالم اقدام فوری نمایند تا زمینه اجرای برنامه های دینی قرآنی در ماه مبارک رمضان بیشتر فراهم شود.

در این جلسه حجت الاسلام عبداللهی دبیر مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان گزارشی از وضعیت مساجد شهرستان و نیازمندیهای آن بیان و فرماندار و دیگر اعضا پیرامون راه های حل مشکلات مساجد تبادل نظر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha