دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و در انتخابات پیش رو به این معنا است که انقلاب اسلامی را ارزان به دست نیاورده اند که بخواهند ارزان از دست بدهند بلکه هزاران شهید تقدیم کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در اهواز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: از حضور مردم، پیر و جوان، زن و مرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تشکر و قدردانی می کنم.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دو پیام دارد، اظهار کرد: پیام نخست به استکبار جهانی است که هر مقدار فشار را بر مردم وارد کنند، حضور آنها در صحنه ها گسترده تر خواهد بود و شاهد این حرف راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی ادامه داد: آمریکا هرچقدر بیشتر ایران اسلامی را تحریم کند، مردم بیشتر در صحنه ها حضور پیدا خواهند کرد و پشتیبان مسئولینی خواهند که بتوانند ما را به قله برسانند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان پیام دیگر راهپیمایی ۲۲ بهمن را خطاب به مسئولان داخلی معرفی کرد و افزود: مردم در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی باز هم در صحنه حضور پیدا کرده اند و این به معنای آن نیست که از رفتارهای برخی مسئولان گله مند نیستند بلکه به آنها می گویند که ما به تکلیف خودمان عمل کرده ایم و اکنون شما باید به وظیفه تان عمل کنید.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: بهترین ملاک برای اینکه بدانیم به تکلیف خودمان به درستی عمل کرده ایم را می توان در ناراحتی دشمن فهمید. امروزه مردم در هزاران نقطه از ایران اسلامی جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: مردم ایران اسلامی همانگونه که در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حماسه آفریدند، در ۱۱ اسفندماه و انتخابات حضور پیدا خواهند کرد. رهبر معظم انقلاب چهار شاخصه برای انتخابات نام بردند که "حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات" از مهم ترین آنها است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و در انتخابات پیش رو به این معنا است که انقلاب اسلامی را ارزان به دست نیاورده اند که بخواهند ارزان از دست بدهند بلکه هزاران شهید تقدیم کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha