یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار خوزستان در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان و محراب حسینی استاندار خوزستان در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحَمدُلِلَّهِ الَّذی هَدانا لِهذا وَما کُنّا لِنَهتَدِیَ لَولا أَن هَدانَا اللَّه

خسته مباد گام‌های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز، صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق می‌سازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‌آراید.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

خداوند متعال را شاکریم که در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد خلق حماسه‌ای دیگر و حضور معنادار و بی‌سابقۀ اقشار مختلف مردم وفادار استان خوزستان، همگام با سراسر کشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بودیم و با حضور آگاهانه خود اقتدار، همبستگی و وحدت را به نمایش گذاشتند و با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» تجدید بیعت نمودند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی، یاوه‌گویان و تفرقه‌افکنان کوبیدند و نقشه‌های شوم آنان علیه وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی را نقش بر آب ساختند.

اینجانبان ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال، از حضور پرشور و با صلابت اقشار مختلف مردم مؤمن، انقلابی، بابصیرت و ولایتمدار استان خوزستان، در یوم‌الله ۲۲ بهمن که منجر به خلق حماسه ماندگار دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی شدند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نماییم. امید است در روز ۱۱ اسفند باحضور حداکثری پای صندوق‌های رأی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان بار دیگر مهر باطلی بر افکار شوم دشمنان بزنند.

سید عبدالنبی موسوی فرد

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان

علی اکبر حسینی محراب

استاندار خوزستان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha