شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / همایش کنشگران رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه

حوزه / در نشست پایانی کنشگران فضای مجازی حوزه علمیه کشور در مشهد، جمعی از فعالان حوزوی به بیان تجربیات خود پرداختند همچنین نظرات و پیشنهاداتی پیرامون نقش موثر حوزویان در شبکه های اجتماعی ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد ، حجت الاسلام احسان کفشدار طوسی، مدیر رسانه و ارتباطات حوزه علمیه خراسان، در مراسم اختتامیه همایش کنشگران رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه که امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه، در سالن همایش های هتل ولایت مشهد برگزار شد، گفت: این برنامه برگزار شده است تا بتوانیم با استفاده ظرفیت از کنشگران حوزوی یک شبکه سازی خوبی در آینده ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه اتصال حوزه قم و خراسان، ناظر بر فضای رسانه در آینده می تواند کارهای خوبی ارائه کند، اظهار داشت: جشنواره رسانه و فضای مجازی سلمان از جمله این برنامه ها است که بتوانیم یک عملیات برای شاخص ها و نشانه گذاری در تولیدات فضای مجازی با یکدیگر داشته باشیم.

در ادامه مهدی روحبخش به مسئله اقتصاد رسانه پرداخت و گفت: در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید به آرمان و ارزش ها توجه کرد چه کسانی را دنبال می کنید چه محتوای دنبال می کنید دارای اهمیت است، طلبه باید بتواند در فضای مجازی به تولید محتوا بپردازد.

حجت الاسلام داود نژاد نیز به اهمیت فعالیت انگیزشی در فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: ورود طلاب به فضای مجازی باید همراه با بصیرت باشند ، جریان ساز باشند باید در این عرصه انگیزشی کار کنند.

همایش کنشگران رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه ، با حضور ۱۲۰ نفر برادران و خواهران حوزوی فعال در فضای مجازی به مدت ۳ روز در زائر سرای صادقیه و هتل ولایت مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام کفشدار طوسی ، علی زکریا و حسن صدرایی عارف از جمله اساتید این دوره بودند که به موضوعات شناخت مخاطب، شناخت واقعیت ها و روایت ها و چگونگی بیان آن به مخاطب در فضای مجازی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha