یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
العتبة العباسية تنشر مظاهر الزينة والفرح ابتهاجًا بحلول شهر شعبان

عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) گفت: حضرت سیدالشهدا(ع) بزرگ پاسدار حریم شرافت و کرامت انسانی است که به الگوی همیشه ماندگار جهاد در راه خدا و شهادت طلبی در تاریخ بشریت تبدیل شده است.

دکتر مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت سوم شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت ثارالله(ع) ابراز داشت: هر کسی که راه حق و حقیقت را می خواهد طی کند و این گونه به سعادت و سرافرازی ابدی برسد باید از راه و مرام سیدالشهدا(ع) و یاران عاشورایی ایشان تبعیت کند.

وی افزود: امام حسین(ع) شخصیتی است که به جهت دفاع از حریم اسلام و اقامه کلمه الله در برابر توفان های سیاه طاغوتیان اموی تا آخرین مرز ایثار پیش رفت و به سبب دفاع از شرافت مسلمانان و کرامت انسان ها، هستی خویش را فدا نمود.

این مدرس دانشگاه با بیان این که پاسداران مفتخر به حرکت در مسیری هستند که حضرت اباعبدالله (ع) برایشان ترسیم فرموده اند، گفت: واقعیت آن است که پاسداران انقلاب اسلامی با خودسازی و مبارزه با نفس از دنیاپرستان عبور کرده و در برهه های مختلف اعم از دفاع مقدس، فتنه ها و دفاع از حریم مقدس اهل بیت(ع) در عمل نشان دادند مسیر روشن امام حسین(ع) را شناخته و در این راه گام برمی دارند.

وی خاطرنشان کرد: راه سعادت حقیقی همانا حرکت در مسیری است که سیدالشهدا(ع) برای ما ترسیم کرده و غفلت از این مسیر نتیجه ای ندارد جز شکست و ذلت در برابر دشمنانی که هیچ گاه خیر و خوبی ما را نمی خواهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha