دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معرفت شناسی برگرفته از کتاب «مبانی اندیشه اسلامی۱»

حوزه/ معرفت شناسی برگرفته از کتاب «مبانی اندیشه اسلامی۱» نوشته حجت الاسلام حامد شاد در ۱۳۳ صفحه توسط انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره  وارد بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معرفت شناسی برگرفته از کتاب «مبانی اندیشه اسلامی۱» نوشته حجت الاسلام حامد شاد در ۱۳۳ صفحه توسط انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) روانه بازار نشر شد.

انسان و زندگی‌اش چنان با شناخت و آگاهی در آمیخته است که اساساً جدا کردن‌شان از یکدیگر ناممکن است. شناخت‌ها و تلاش‌های شناختی انسان امور متنوع و گاه بسیار اساسی و مهمی را هدف می‌گیرد.

یکی از این امور بنیادین، خودِ شناخت و آگاهی است, روشن است که «شناختِ شناخت»، بر شناخت هر چیز دیگری مقدم است و تا زمانی که انسان درباره شناخت و مسائل مربوط به آن آگاهی نیابد و ابهام‌های مرتبط با آن را نزداید، نمی‌تواند به بررسی امور دیگر بپردازد.

مجموعه کتب «آموزه‌های بنیادین اسلام» با بهره‌گیری از آثار اندیشمندان و متفکران بزرگ معاصر، حاصل پژوهش‌های عمیق در این معارف را به صورتی روان و قابل فهم در اختیار جویندگان حقیقت قرار می‌دهد. این مجموعه به منظور استفاده عموم علاقه‌مندان در شش محور تدوین شده است که اولین جلد از آن با عنوان «معرفت شناسی» تقدیم می‌گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha