شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه امروز راه نجات بشریت از زیر بار ظلم و استکبار تفکر«هیهات منا الذله» است، گفت: حرکت در مسیر شعار قیام حسینی یعنی زیر بار ظلم نرفتن و در مقابل آن ایستادگی کردن.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در دیدار جمعی از پاسداران سپاه استان سمنان که در دفتر وی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: پاسداران سربازان نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به لباس مقدسی که بر تن پاسداران است، گفت: همه ما باید رفتار و گفتار و کردار خود را با سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) تطبیق دهیم و بر آن اساس سخن بگوییم و رفتار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه امروز راه نجات بشریت از زیر بار ظلم و استکبار تفکر«هیهات منا الذله» است، گفت: حرکت در مسیر شعار قیام حسینی یعنی زیر بار ظلم نرفتن و در مقابل آن ایستادگی کردن.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تأکید کرد: امروز مسیر امام حسین (ع) تنها مسیری است که همه ما باید در آن گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی عنوان کرد: در شب عاشورا امام حسین(ع) یارانش را جمع کرد و به آنها گفت هر کس حق الناسی بر گردنش هست از سپاه من بیرون رود تا حقی که بر گردن دارد ادا کند و امام حسین اینگونه بر مسئله حق الناس حساس بودند و ما نیز به عنوان پیروان آن حضرت باید چنین باشیم و حق مردم را به درستی ادا کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران از ابتدای تشکیل بر مبنای تقوا و پاکیزگی شکل گرفت، گفت: این ویژگی و خصلت امروز در پاسداران انقلاب اسلامی وجود دارد و باید بیش از پیش تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر توجه همگان نسبت به جهاد تبیین گفت: امروز باید به مردم بگوییم تحقق امنیت و آرامشی که همه آن در زیر سایه آن زندگی می کنیم از برکات زیر بار ظلم نرفتن و ایستادگی مقابل مستکبران عالم است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی از دیگر دیگر ویژگی های برجسته امام حسین (ع) را عمل به وظیفه عنوان کرد و گفت: هر شخص و مسئول و مدیری در هر جایگاه و پستی که قرار دارد باید به وظیفه خود به درستی عمل کند و این همان مطابقت دادن رفتار و گفتار و اعمالمان با سبک زندگی حسینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha