شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: روحانیت ثابت کرده که جدای از جامعه و مردم نیست در مسائل و مشکلات همراه و یار و یاور مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در دیدار با حجت الاسلام علی مراد یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، با تبریک روز پاسدار و ولادت باسعادت حضرت امام حسین(ع) اظهار داشت: دشمنان در ۴۵ سال گذشته برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران همه توطئه‌ها و راه‌های ممکن را تجربه کرده‌اند، اما در این راه موفقیتی کسب نکرده‌اند.

وی افزود: روحانیت طلایه داران فرهنگ دینی و قرآنی هستند و رسالت آنها ترویج فرهنگ ناب محمدی(ص) و فرهنگ سازی دینی در سطح جامعه است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: امروز باید مثل همیشه گوش به فرمان منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم چرا که راه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در گرو پیروی از ولایت است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: شهدای روحانی در همه عرصه‌های سخت همچون دفاع‌مقدس، جنگ‌های اعتقادی و مبارزه با طاغوت روحانیت در خط اول بودند و در جنگ اعتقادی اسلام ناب با عقاید تکفیری نقش و حضور موثری داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: روحانیت ثابت کرده که جدای از جامعه و مردم نیست در مسائل و مشکلات همراه و یار و یاور مردم است چراکه روحانیت از درون خود جامعه می جوشد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین همچنین ضمن تبریک روز پاسدار بیان کرد: ایثار و فداکاری سربازان سبز پوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، حضور فعالانه در عرصه های اقتصادی، سازندگی و عمرانی، خدمات‌رسانی تنها گوشه ای از ثمرات بیشمار تأسیس این شجرۀ طیبۀ الهی و نهاد مقدس مردمی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha