یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست بصیرتی در مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) اهواز

حوزه/ نشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و باحضور اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س)اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و باحضور اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س)اهواز برگزار شد.

در این مراسم، عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع)، گفت: سیره اخلاقی و رفتاری سیدالشهداء (ع) نشان دهنده روح بلند او و تربیت در دامان پیامبر و علی (ع) و تجسم قرآن کریم در عمل و اخلاق ایشان است.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) مهمان نواز و بخشنده بود، به خویشاوندان رسیدگی می کرد، سائلان را محروم نمی گذاشت، به فقیران می رسید، ضعیفان را کمک و یاری می کرد، در میدان نبرد استوار و بی باک بود، اراده ای نیرومند و روحیه ای والا داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری افزود: حضرت هرگز ذلت و حقارت را نمی پذیرفت، مرگ را بر زندگی ذلیلانه ترجیح می داد، حلم و بردباری و تحملش بسیار بود، متواضعانه با فقیران و مساکین همنشین و هم غذا می شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با توجه به اهمیت مساله انتخابات، گفت: رأی هر فرد می تواند نقش مهمی ایفا کند و به فرمایش امام خمینی(ره)، میزان رأی ملت است، یعنی هرچه مردم مشارکت بهتری داشته باشند، شرایط کشور بهتر شده و افرادی کار دان و لایق روی کار می آیند.

وی گفت: مطالبات و آرمان های فردی و ملی را باید مهم ترین انگیزه‌های مشارکت افراد در عرصه های مختلف اجتماعی دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha