یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شریعتمداری

حوزه/ مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به دلایل اصرار مردم به حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: این مسئله که همه سلیقه های سیاسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دارند ، اصلی ترین ویژگی این حضور آن است که تایید و تاکید بر نظام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حسین شریعتمداری پیش از ظهرامروز در نشست تخصصی جهاد تبیین با موضوع انتخابات و تحلیل مسائل روز کشور که به همت سازمان بسیج اساتید استان اصفهان و همکاری دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی میمه به صورت مجازی برگزار شد با اشاره به درگیری ماهیتی دشمنان با نظام و انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و این شرایط از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشته و این طبیعت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: درگیری ما با نظام سلطه، درگیری ماهوی است و درگیری از نقطه ای شروع شد که اسلام ناب آغاز شده است و کاری که امام(ره) انجام داد غبار بدعت و کج اندیشی را از اسلام ناب زدود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان ماهیت ظلم ستیز اسلام ناب، قد علم نمودن نظام سلطه در برابر آن را امری طبیعی دانست و گفت: علت این امر آن است که نظام سلطه می داند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و این درگیری زمانی به پایان می رسد که یکی از طرفین دست از هویت خود بردارد.

وی اضافه کرد: این ماجرا از چند جهت حساس است از جمله این که دشمنان ما نیز در صحنه هستند و یکی از مسائل مهم ما در این برهه، مسئله انتخابات است و انتخابات این بار حساسیت بیشتری دارد و به قول رهبر معظم انقلاب ما داریم به پیچ تاریخی نزدیک می شویم که به گفته تمام رهبران سیاسی دنیا، نظام کنونی جهان در حال تغییرات جدی است.

وی با تاکید بر خطیر بودن شرایط حال حاضر و لزوم دقت به جریانات بیرون از کشور تصریح کرد: ما ۲۲ بهمن را به خوبی برگزار کردیم و آمار اولیه نیز نشانگر این است که در مجموع بین ۳۵ تا ۴۰ درصد حضور جمعیت نسبت به سال گذشته افزایش داشته و به خصوص حضور جوانان و نوجوانان بسیار پرشور بوده است.

اصلی ترین انگیزه مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دفاع از نظام اسلامی

شریعتمداری با اشاره به دلایل اصرار مردم به حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: این مسئله که همه سلیقه های سیاسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دارند ، اصلی ترین ویژگی این حضور آن است که تایید و تاکید بر نظام است و برخواسته از درک این واقعیت است که مردم می دانند نظام می تواند منافع آنها را تامین کند.

وی خاطر نشان کرد: برخی اظهار می کنند نظام به مرور زمان کمرنگ شده، در حالی که این سوال مطرح می شود که چرا هر ساله برنامه ریزی ها و فتنه خیزی های دشمن شدت بیشتری می گیرد.

شریعتمداری اصلی ترین انگیزه مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را دفاع از نظام اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: جنس انتخابات با ۲۲ بهمن یکی است و اگرچه از جهاتی انتخابات با ۲۲ بهمن تفاوت هایی دارد، اما از یک بعد این است که حضور در انتخابات همانند حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است، یعنی علاوه بر این که تعیین افراد سیاست پرداز و تصمیم ساز است، تایید و تاکیدی بر نظام است.

فتنه ۸۸، نمونه ای از امید بستن دشمن به انتخابات

وی افزود: یکی از ضرورت های حضور در انتخابات، تقویت نظام است و دشمن به محض این که احساس کند انسجام ملی دچار آسیب شده به طور حتم دست به اقدام می زند.

وی فتنه ۸۸ را نمونه ای از امید بستن دشمن به انتخابات دانست و گفت: در فتنه ۸۸ بسیاری از امور بر روال عادی خود پیش می رفت، اما زمانی که آن گسل ایجاد شد ناگهان همه به میدان آمدند و اوباما بی نقاب وارد شد و اظهار کرد از جنبش سبز حمایت می کند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان یکی از ویژگی های انتخابات را حفظ انسجام ملی و نابود کردن دشمن بیان کرد و افزود: هر حرکتی که خشم دشمن را به دنبال داشته باشد جهاد است و در این میدان جنگ باید از همه ابزار علیه دشمن استفاده کرد ، دشمنی که به هیچ چیز پایبند نیست و نمونه بارز آن را در غزه شاهد بودیم که به راحتی نسل کشی می کند و غرب از آن حمایت می کند.

دشمن به دنبال ایجاد توهم کاهش دلبستگی مردم به نظام است

وی اضافه کرد: هانتیگتون در اجلاسی که در قبرس در مورد دموکراسی برگزار شد، در پاسخ خبرنگار یو اس ای تودی که سوال می کند امریکا با کشوری مانند عربستان که به هیچ دموکراسی پایبند نیست بیشترین و نزدیک ترین دوستی را دارد، اما با ایران که همه کارهای آن بر اساس رأی مردم است بیشترین دشمنی را می کند، پاسخ داد البته در دموکراسی علاوه بر انتخابات، مقبولیت بین المللی نیز لازم است، بنابراین در این نگاه مقبولیت بین المللی از نظر آنها گاو شیرده بودن است.

وی عنوان کرد: برخی اظهار می کنند که با رأی ندادن اعتراض خود را اعلام می کنیم، در حالی که اعتراض خاموش به جایی نمی رسد و باید به این نکته توجه دقیق داشته باشیم که حضور در انتخابات تعیین سرنوشت خود است.

شریعتمداری تاکید کرد: دشمن به دنبال ایجاد این توهم است که دلبستگی مردم به نظام کم شده و این دلیل آن است که این همه اصرار دارند مردم در انتخابات شرکت نکنند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن از مدت ها قبل برای فتنه ۸۸ تدارک دیده بود و شبکه های ماهواره ای را تهیه و تدارک دید و اکنون نیز همین گونه است و همه شبکه های ماهواره ای با هم وارد شده اند و به طور دائم می گویند مردم در انتخابات شرکت نکنند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزود: شهید همت جمله معروفی دارد که هر گاه در جبهه، خط خودی را گم کردید به آتش دشمن نگاه کنید همان نقطه جبهه خودی است، هم چنان که یکی از توصیه های سردار شهید قاسم سلیمانی نیز این است که برای دشمن کوچه باز نکنید، یعنی زاویه ای ایجاد نکنید.

وی اضافه کرد: پمپئو به عنوان دومین مرد سیاستمدار قدرتمند امریکا زمانی که به سردار شهید سلیمانی نامه ای ارسال کرد، شهید می توانست آن را باز کند اما نامه را باز نکرد، یعنی به همین اندازه نیز نباید دشمن احساس کند که توانسته کوچه و زاویه ای باز کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 12
    __ بسمه تعالی __ بحمداللّه تعالی مردم شریف و بزرگوار ایران نشان دادند که با جان و دل به انقلاب اسلامی خودشان علاقمند و بسیار وفا دارند . ملت ایران نشان دادند بجِد __ دوستدار وحدتند و جمله ضد __ با هر آن کو کرده شیطانش بغل __ تا کند ایجاد تفریق آن دغل __ در میان خلق با دوز و کلک __ لیک باید خود نماید چون ملک __