دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ همایش طلاب شاهدو ایثارگر حوزه علمیه اصفهان

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان اصفهان از برگزاری همایش طلاب و روحانیون ایثارگر حوزه علمیه استان اصفهان همزمان با ایام چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفتگو با خبرنگار حوزه در اصفهان گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز، همایش خانوادگی طلاب و روحانیون استان اصفهان با هدف تجلیل از مقام شامخ آنان و شنیدن خاطرات ایثارگران در آستان مقدس حضرت زینب سلام الله علیها(اخت الرضا) برگزار شد.

وی در مورد مجمع ایثارگران حوزه علمیه اصفهان ابراز کرد:استان اصفهان سهم بسزایی در دفاع مقدس ایفاء کرد و یکی از استان هایی بوده که بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی نموده، به همین نسبت در حوزه علمیه اصفهان حدود۶۰۰نفر شهید طلبه ثبت شده که در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان اصفهان افزود: براین اساس بالطبع تعداد جانبازان و ایثارگران نیز قابل توجه است، به همین دلیل اعضاء مجمع دوسالانه طی فرآیند انتخابات نمایندگان مجمع را مشخص می نمایند.

وی در مورد همایش فوق بیان داشت: این جلسه با هدف تقدیر و تکریم از جانبازان بالای۲۵ درصد و خانواده های آنان همزمان با ایام ولادت حضرت ابالفضل علیه السلام و استفاده از خاطرات افراد منتخب انجام پذیرفت.

حجت الاسلام امیریان تصریح کرد: حجت الاسلام عبدالامیرخطاط،حجت الاسلام باطنی،باقری،موحدی فر و جعفری از روحانیون آزاده هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha