دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فاضل

حوزه/مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: مدارس علمیه و تحصیل خواهران طلبه در علوم حوزوی نقش مهمی در تعمیق آموزه‌های دینی و صیانت از نهاد خانواده دارند و لذا باید در گسترش مراکز حوزوی ویژه بانوان تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور امروز در نشست با حوزویان استان لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد، با بیان اینکه تأسیس و توسعه مراکز حوزوی ویژه بانوان و مدارس علمیه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: مدارس علمیه و تحصیل خواهران طلبه در علوم حوزوی نقش مهمی در تعمیق آموزه‌های دینی و صیانت از نهاد خانواده دارند و لذا باید در گسترش مراکز حوزوی ویژه بانوان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه خواهران طلبه باید با تبلیغ مستمر و هدفمند در راستای اشاعه آموزه‌های قرآنی و دینی در جامعه رسالت تبلیغی خود را انجام دهند، گفت: خواهران طلبه باید با برگزاری نشست‌های ویژه بانوان تلاش کنند تا سبک زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه ترویج دهند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه برنامه‌های تهذیبی، علمی، آموزشی و پژوهشی باید با دقت در مدارس علمیه اجرا شود، خاطرنشان کرد: مدیران، اساتید و کادر مدارس علمیه باید سرفصل‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی را مطابق با برنامه‌های ابلاغی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران اجرا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد:خواهران طلبه و مبلغ باید بدون حمایت از طیف یا کاندیدای خاصی در راستای جذب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha