شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این انقلاب در امتداد حرکت عاشورا، غدیر و ... به پیروزی رسیده است، گفت: مردم ما دیروز در جبهه های جنگ پیروز شدند و امروز در عرصه انتخابات ۱۱ اسفند با حضور پرشور خود حماسه خواهند آفرید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در جمع مردم دوراهک با بیان تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: شناخت ابعاد مختلف زندگی ائمه اطهار (ع) برای ما یک ضروریت محسوب می شود و نباید فقط به آشنایی با نام این بزرگواران بسنده نماییم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دنیا همچون بازار آخرت است، گفت: انسان در این دنیا نقش یک تاجر و بازرگان را دارد.

وی با اشاره به اینکه شب و روز در این دنیا به عنوان سرمایه محسوب می شوند، عنوان کرد: گروهی از انسان ها در پایان راه ضرر می برند و گروهی سود کلان به دست می آورند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: سودی که در بازار آخرت به دست می آید بهشت است و ضرر و زیانی که از این شب و روز به دست آورده می شود، دوزخ است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه انسان باید بازرگان خداشناسی باشد، افزود: بازرگانی انسان در دنیا باید در سمت و سویی باشد که سود آن بهشت است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شفاعت پیامبر اکرم(ص) در صورتی انجام می شود که خداوند رضایت دهد، گفت: انسان باید نیکوکار باشد تا رحمت خدا شامل حالش شود و به دنبال افزایش ارتباط با اهل بیت (‌ع) باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید بر اساس برنامه های انقلاب اسلامی حرکت کنیم تا به نتیجه مقصود برسیم، گفت: دشمن می خواهد نقاط قوت ما را ضعیف نشان دهد و از طرفی نقاط ضعف مان را بزرگ جلوه کند؛ لذا مردم باید آگاه و هوشیار باشند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه دشمن دست از توطئه علیه انقلاب اسلامی بر نمی دارد، افزود: استکبار جهانی شبانه روز بر علیه ما بمباران تبلیغاتی می کند و با ایجاد تهاجم فرهنگی به دنبال جدا کردن مردم با انقلاب اسلامی است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن می خواهد به دنیا بگوید مردم از انقلاب خسته شده اند؛ اما مردم ما نسبت به عهد و پیمانشان با امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا پایبند خواهند بود و تمام محاسبات دشمن را بر هم خواهند زد.

وی با بیان اینکه امام (ره) دارای یک هدف مقدس بود و رهبر معظم انقلاب نیز دارای یک هدف مقدس است، ادامه داد: نظام و انقلاب ما در دنیا بی نظیر است، اگر برخی سبب ناراحتی مردم می‌شوند نباید این موارد را به پای نظام نوشت بلکه باید پای افرادی نوشته شود که گاهی اوقات در مسئولیت‌هایی که قرار گرفته اند، خواسته و ناخواسته موجب نارضایتی مردم می شوند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این انقلاب در امتداد حرکت عاشورا، غدیر و ... به پیروزی رسیده است، خاطرنشان کرد: مردم ما دیروز در جبهه های جنگ پیروز شدند و امروز در عرصه انتخابات ۱۱ اسفند با حضور پرشور خود حماسه خواهند آفرید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha