شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه موقت تبریز گفت: حضور با شکوه و دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برای دشمنان غیر منتظره بود و ۱۱ اسفند ادامه نقش‌آفرینی مردم ایران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن‌تن امام جمعه موقت تبریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: حضور با شکوه و دشمن شکن مردم در این راهپیمایی برای دشمنان غیر منتظره بود و ۱۱ اسفند نیز ادامه نقش‌آفرینی مردم ایران خواهد بود.

وی با قدردانی از مردم آذربایجان و تبریز برای خلق حماسه ۲۲ بهمن، یادآور شد: مردم با حماسه آفرینی در نقاط مختلف استان، دل رهبر معظم انقلاب و امام زمان(عج) را شاد کردند و امیداست خداوند نیز دل‌های مردم را شاد کند.

امام جمعه موقت تبریز با تأکید بر لزوم رعایت تقوا در تمام کارها، تصریح کرد: کاندیداها تقوای سیاسی و انتخاباتی را رعایت کرده و سعی کنند وعده‌ای بدهند که در حوزه اختیارات آنها باشد و بتوانند به آن عمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین روشن‌تن با بیان اینکه مردم سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: دشمن به دنبال از بین بردن عقبه مردمی و ایجاد انشقاق و شکاف اجتماعی و خدشه به انسجام ملی و اعتماد متقابل مردم و نظام است و حضور قاطع مردم در صحنه‌ها، تمام نقشه‌های دشمن را نقش برآب و خنثی کرد.

وی با اشاره به قیام ۲۹ بهمن سال ۵۶ مردم تبریز علیه رژیم شاهنشاهی، یادآور شد: قیام مردم تبریز در چهلم شهدای قم، پیوستگی بخش‌ها و شهرهای مختلف کشور را نشان داد و اعلام کرد که ایران برای ما عزیز است و همه برای سربلندی خاک پاک آن تلاش می‌کنیم.

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سال گذشته در دیدار با مردم تبریز فرمودند شناسنامه‌ ارزشمند و درخشان آذربایجان با چند کلمه تمام شدنی نیست، ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ در تاریخ ایران ورق دیگری خورد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha