دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
انتخابات

حوزه/فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان گفت:حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو خنثی کننده توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛سردار نعمت الله باقری،فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان،امروز در همایش نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه های انتخابیه لرستان با اشاره به اهمیت انتخابات بیان داشت:انتخابات تجلی مردم سالاری دینی و خنثی کننده توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات باشکوه و سالم موجب استحکام پایه های نظام و دلسرد کردن دشمنان نظام و انقلاب خواهد شد،اظهار داشت:بابد با همت جهادی و انقلابی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم،پرشور و گسترده قدم برداریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان با بیان اینکه وحدت و همبستگی بین ملت و نظام در اولویت قرار دارد و دشمنان همواره به دنبال این موضوع هستند که این وحدت و همبستگی را کمرنگ جلوه دهند،خاطر نشان کرد:برای برگزاری این وحدت و همبستگی باید کاندیداها و طرفدارانشان اصول اخلاقی را در تبلیغات رعایت کنند.

سردار باقری با بیان اینکه مخالف تبلیغ و شادی هیچ نامزد انتخاباتی نیستیم و کاندیداها و طرفدارانشان هم باید مقید به اخلاق و نظم در تبلیغات باشند،خاطر نشان کرد:امید می رود همه با همت جهادی در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه،سالم و گسترده تلاش کنیم.

سرهنگ فرهاد ابدال چگنی، جانشین فرمانده انتظامی لرستان نیز در این همایش با بیان اینکه مقوله مشارکت ، امنیت ، سلامت و رقابت از سوی مقام معظم رهبر در برگزاری انتخابات تاکید شده است،گفت: راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی توسط نامزدهای انتخاباتی ممنوع و با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه تخریب و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی و حقیقی نسبت به نامزدهای رقیب ممنوع خواهد بود افزود:نیروی انتظامی لرستان با اعلام بی‌طرفی برای ایجاد فضای امن برای تبلیغات و برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha