یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مرکز زبان و معارف

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی گفت: جامعة المصطفی در حال حاضر خدمات آموزشی در سطح جهان را به دو صورت حضوری و آنلاین ارائه می دهد . جامعه المصطفی فرصت دوره های کوتاه مدت را نیز در اختیار تشنگان علوم اسلامی می گذارد

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» ساختمان مروارید سفید «مرکز زبان و فرهنگ» نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه در هند با حضور رئیس این مرکز علمی، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی افتتاح شد.

رئیس جامعة المصطفی العالمیه در این مراسم با تقدیر و تشکر از مسئولان نمایندگی این مرکز در هند گفت: خدا را شاکریم که این مرکز آموزشی در هند افتتاح شد. جامعة المصطفی العالمیه بزرگترین دانشگاه بین المللی ایران است که ده ها هزار دانشجو از ۱۳۰ کشور مختلف جهان شاغل به تحصیل هستند و نمایندگان این دانشگاه نیز در داخل و خارج از کشور به فعالیت های آموزشی می پردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی با اشاره به برنامه درسی جامعه المصطفی گفت: محور فعالیت جامعه المصطفی در زمینه آموزشی سه گونه است. که عبارت است از علوم انسانی، علوم اسلامی و زبان و فرهنگ. در جامعه المصطفی ۲۱ زبان تدریس می شود که افتخار بزرگی برای این مرکز محسوب می شود.

وی در ادامه گفت: امروزه جامعة المصطفی در حال حاضر ارائه خدمات آموزشی در سطح جهان به دو صورت حضوری و آنلاین است. جامعه المصطفی فرصت دوره های کوتاه مدت را نیز در اختیار تشنگان علوم اسلامی می گذارد که در طول سال اجرا می شود و همچنان پذیرای علاقه مندان به معارف اسلامی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha