پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
انس با قرآن

حوزه/مسئول غرفه مشاوره خانواده و تربیت فرزند با اشاره به اینکه انس با قرآن چراغ راه رسیدن به سرمنزل مقصود است، گفت: انس با قرآن باعث زندگی بهتر در کنار خانواده و فرزندان است چون مثل یک چراغ راهنما کار صحیح و غلط را به ما نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سید محسن سیدکریمی، مسئول غرفه مشاوره خانواده و تربیت فرزند عصر امروز یکشنبه در حاشیه چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به عنوان مبلغ که فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی هم هستم، معمولاً نیاز جامعه در حدی است که اگر توانمندی داشته باشیم، علاقه به مشاوره گرفتن دارند؛ خانواده اسلامی و مذهبی نیاز به درمان در حوزه خانواده را بیشتر احساس می‌کنند چون نسبت به خانواده های عادی دغدغه بیشتری دارند.

وی با اشاره به آثار بسیار مثبت گوش دادن به تلاوت آیات قرآن کریم افزود: انس با قرآن باعث آرامش همیشگی در افراد می‌شود؛ به این نتیجه رسیدیم که بسیاری از مباحث روانشناسی از تعالیم قرآنی الهام گرفته شده است.

حجت الاسلام کریمی مسئول غرفه مشاوره خانواده و تربیت فرزند با اشاره به اینکه انس با قرآن چراغ راه رسیدن به سرمنزل مقصود است، تصریح کرد: انس با قرآن باعث زندگی بهتر در کنار خانواده و فرزندان است چون مثل یک چراغ راهنما کار صحیح و غلط را به ما نشان می‌دهد؛ بسیاری از مشکلات موجود در جامعه به دلیل عدم عمل کردن به تعالیم قرآنی است.

مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در بخش آقایان و پسران در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل طی ۲۷ بهمن تا ۱ اسفندماه، بعد از ظهرها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ و در بخش بانوان و دختران در رشته‌های قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن طی ۲۸ تا ۳۰ بهمن صبح‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha