شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رضا اسکندری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضا اسکندری در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین علی شهیدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام والمسلمین رضا اسکندری در پیامی درگذشت روحانی و مبلغ فاضل حجت‌الاسلام والمسلمین علی شهیدی را تسلیت گفت.

وی در این پیام با بیان اینکه این روحانی و مبلغ فاضل، کوشا و خوش‌سیرت، مخلص و دغدغه‌مند در طول دوران حیات بابرکت خود در حوزه تبلیغ و نشر معارف اسلامی، تبلیغ عرصه کودک و نوجوان فعالیت داشت، به خدمات شایسته‌ آن مرحوم به عالم اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام و خدمت به خادم زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام در عتبات عالیات اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسکندری از برنامه های فرهنگی و تبلیغی در حرم مطهر اباعبدالله الحسین علیه السلام و حضرت ابالفضل العباس علیه السلام و خیمه گاه توسط حجت الاسلام و المسلمین شهیدی گفت و خاطر نشان کرد که آن مرحوم تبلیغ را با حسن تعامل و مهارت هایی که داشت برای کودکان، نوجوانان و جوانان انجام می داد.

همکاری مرحوم حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در برگزاری کنگره امناءالرسل در شهر مقدس مشهد از دیگر فعالیت هایی می باشد که در این پیام به آن اشاره شده است.

دبیر کنگره علمی امناءالرسل ضمن تسلیت این مصیبت به حوزه علمیه مشهد، طلاب، روحانیون، مبلغان، مربیان کودک و نوجوان، خانواده به ویژه همسر و فرزندان و داماد و دوستان، علاقه مندان و ارادتمندان مرحوم حجت الاسلام و المسلمین شهیدی، از خدای بزرگ برای آن مرحوم غفران و رحمت مسئلت نموده و برای بازماندگان نیز صبر و اجر فراوان خواستار شده است.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha