شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ساوه

حوزه/آیین تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا «س» ساوه با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی و مسئولین شهرستان ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار حوزه حوزه اراک، در آئین تکریم و معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا ساوه که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزارشد در ابتدا خانم کرمی، مدیر موسسه آموزش عالی ریحانه الرسول سلام الله علیها ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، گزارش کوتاهی از تاریخ تاسیس و عملکرد مدرسه علمیه شهرستان ساوه در آموزش و تربیت طلاب و دانش‌آموختگانی که در مراکز مختلف از قبیل آموزش و پرورش و مدیران مدارس علمیه ای که از مجموعه دانش آموختگان این مدرسه علمیه بوده داد و گفت: اینها همگی مرهون تلاش و سعی موفقیت آمیز خانم رضوانی، در طول ۲۳ سال خدمت در کسوت مدیریت بوده است.

سپس حجت الاسلام والمسلمین رحیمی امام جمعه این شهرستان ضمن تبیین جایگاه رفیع حوزه های علمیه، این مکان مقدس را محل نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و تربیت سربازان امام زمان (عج) دانسته و از مسئولین درخواست کرد که به هر نحوی که میتوانند از حوزه های علمیه حمایت به عمل بیاورند.

در ادامه خانم رضوانی مدیر سابق مدرسه علمیه ضمن تشکر از همراهی هیئت امنا،امام جمعه و سایر نهادها، اظهار داشت:تمام تلاش، موفقیت ها و خدمات خویش را در طول این ۲۳سال مرهون یاری پدر ولایی و مادر فداکار و همسر صبور و فرزندان خود هستم.

حجت الاسلام والمسلمین گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی بعد از قدردانی از حضور عوامل و مسئولین، به بحث مدیریت مکتبی و ارزشی حاکم بر حوزه ها که در مقابل مدیریت علمی یا مادی و غربی است پرداخته و خاطر نشان کرد:جهان بینی حوزه‌ها،جهان بینی الهی در مسیر تقویت و دفاع از حریم اسلام به ویژه تشیع است و هدف این مدیریت انسان سازی برای مکتب و دفاع از مکتب است .

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی تقوا را از معیارهای مکتبی بودن در تمام امور و تعدیل کاهش های نفسانی که بزرگ‌ترین آفت مسئولیت به شمار می‌آید،دانست و گفت :در مدارس علمیه سعی می‌شود که اینجور معیارها و ملاکها مورد توجه قرار بگیرد تا هدف انسان‌سازی و تربیت یاوران مهدوی محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: نگاه مدیریت در مدارس علمیه،امید به پاداش الهی و بیم از عذاب الهی می‌باشد که باعث میشود با نیت خالص در این مسیر ایثارگرانه قدم بردارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی درادامه از تلاش‌های خالصانه خانم رضوانی مدیر سابق این مدرسه علمیه و آقای مقدم موسس و هیئت امنا این مدرسه تقدیر و تشکر کرده و برای خانم مدنی مدیر جدید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا ساوه آرزوی موفقیت نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha