دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ساوه

حوزه/مشاور خانواده گفت: در رابطه با حیطه تحصیلی نوجوانان باید تمرکزشان روی درس خواندن و یادگیری باشد و در به دست آوردن علم و یادگیری کم نگذارند، مهم‌ترین عوامل مانع یادگیری غم، اضطراب، خشم و ترس می‌باشد که باید با آنها مقابله کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به همت معاونت پژوهش موسسه آموزش عالی ریحانه الرسول(س) ساوه و با مشارکت مدیر دارالقرآن امام خمینی(ره) کارگاهی با عنوان هویت جوان ایرانی با حضور حجت الاسلام فرهادی مشاور خانواده و ارزیاب استعدادهای برتر و با شرکت دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم در مدرسه ابطحی ساوه برگزار شد.

حجت الاسلام فرهادی اظهار داشت: نوجوانان با چند مساله رو برو هستند از جمله هویت علمی، هویت دینی و هویت ارتباطی.

وی گفت: نوجوانان در رابطه با این سه حیطه با خانواده مساله دارند و دچار تعارض می‌شوند و لذا باید راهکارهایی ارائه شود که این تعارضات حل شود.

حجت الاسلام فرهادی تصریح کرد: در رابطه با حیطه تحصیلی نوجوانان باید تمرکزشان روی درس خواندن و یادگیری باشد و در به دست آوردن علم و یادگیری کم نگذارند، مهم‌ترین عوامل مانع یادگیری غم، اضطراب، خشم و ترس می‌باشد که باید با آنها مقابله کرد.

وی در رابطه با هویت معنوی نیز خاطرنشان کرد: رابطه انسان با خدا باید رابطه عاشق و معشوق باشد و در این راه موانع عشق بازی با خدا را باید برطرف کرد.

موانع یادگیری علم در بین دانش‌آموزان برطرف شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha