دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین درویشیان

حوزه/ رئیس دفتر بازرسی ویژه ریاست جمهور گفت: باید شیوه‌های نوین به کار گرفته شده و با استفاده از تجربیات سایر خبرگزاری ها به دنبال انتقال و انعکاس خدمات ماندگار حوزه‌های علمیه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین درویشیان در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: اقدامات بسیاری در حوزه‌های علمیه رقم خورده و حوزه تاثیر بسیاری در رشد فرهنگی، دینی و انقلابی دارد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه آن گونه که باید این اقدامات منعکس نمی‌شود، مطرح کرد: متاسفانه نسل جوان و نو هنوز نسبت به بخش قابل توجهی از خدمات و تاثیرگذاری‌های حوزه‌های علمیه آگاهی لازم را ندارند.

رئیس دفتر بازرسی ویژه ریاست جمهور با بیان اینکه نیازمند تولیدات آثار هنری هستیم، عنوان کرد: در این راستا تولید مستند بسیار اثرگذار خواهد بود و می‌توان از سوژه هایی مانند علما، بزرگان، نقش روحانیون در جامعه، انقلاب‌های مشروطه و غیرمشروطه، تاثیر وقایع در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بیداری اسلامی در سایر کشورها و ... استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌های رسمی کشور مانند صداوسیما، فضای مجازی و سایر رسانه‌ها استفاده کرد، خاطرنشان کرد: اگرچه اقدامات قابل تقدیری در خبرگزاری حوزه انجام شده است ولی به دلیل حجم وسیع و بی‌نظیر حوزه‌های علمیه و روحانیون در بخش‌های مختلف کشور، جای کار بسیاری باقی مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین درویشیان با بیان اینکه نسل جوان تحت تاثیر تبلیغات سوء رسانه‌های بیگانه هستند، تصریح کرد: باید شیوه‌های نوین به کار گرفته شده و با استفاده از تجربیات سایر خبرگزاری ها به دنبال انتقال و انعکاس خدمات ماندگار حوزه‌های علمیه باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha